"Μέσα σε 3-4 μήνες η εικόνα του ΟΑΣΘ θα αλλάξει"

21/2/2020 20:18    Γ. Κεφαλογιάννης
"Υπερπροσπάθεια" χαρακτήρισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης τις ενέργειες οργάνωσης και συντονισμού που γίνονται καθημερινά ώστε να βγάινουν ολοένα και περισσότερα αστικά λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, διατυπώνοντας παράλληλα την εκτίμησή του ότι με τις προσπάθειες που δρομολογούνται "θα αλλάξει στο άμεσο μέλλον η κατάσταση που επικρατεί σήμερα".

Σε δηλώσεις του στο πλαίσιο σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε σήμερα με τη διοίκηση του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Κεφαλογιάννης αναγνώρισε μεν τη βελτίωση που έχει επιτύχει η διοίκηση του οργανισμού τους τελευταίους μήνες , πρόσθεσε ωστόσο ότι "το παρεχόμενο συγκοινωνιακό έργο δεν βρίσκεται στην κατάσταση που θα θέλαμε".

Αναφερόμενος στις ενέργειες που προωθούνται, ο κ. Κεφαλογιάννης επανέλαβε ότι τον Ιουνιο θα προκηρυχθούν δύο διαγωνισμοί για την προμήθεια λεωφορείων με leasing από τον ΟΑΣΘ και καινούργιων από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Παράλληλα, υπογράμμισε την πρόθεση της ηγεσίας του υπουργείου για την καταβολή επιπλέον χρηματοδότησης στον ΟΑΣΘ «που θα καλύψει ανάγκες κυρίως σε ανταλλακτικά και σε ό,τι άλλες εργασίες χρειάζονται για τα οχήματα» και πρόσθεσε ότι «μέσα στους επόμενους τρεις με τέσσερις μήνες η εικόνα θα αλλάξει και οι χρήστες των αστικών λεωφορείων του ΟΑΣΘ θα δουν τη διαφορά και όταν προχωρήσει η συνεργασία με τα ΚΤΕΛ, αλλά και ο διαγωνισμός του ΟΑΣΘ για την προμήθεια λεωφορείων με leasing».

Όταν ρωτήθηκε για τη σύμβαση ΟΣΕΘ- ΚΤΕΛ- ΟΑΣΘ, ο κ. Κεφαλογιάννης απάντησε πως «περιμένουμε την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου τις επόμενες ημέρες, η οποία εφόσον είναι θετική, θα υπογραφεί και έτσι η κατάσταση θα αρχίσει σταδιακά να βελτιώνεται εντός Μαρτίου».

Μέσα με τέλη 2021 οι πρώτες παραδόσεις των νέων λεωφορείων

Διευκρινίζοντας ότι οι δηλώσεις που έχουν γίνει "για 1.000 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη" αφορούσαν στις ανάγκες και των δύο οργανισμών στα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια και όσον αφορά τις αντικαταστάσεις σημείωσε: «Σίγουρα για Θεσσαλονίκη και Αθήνα θα γίνει προμήθεια περισσοτέρων των 750-800 λεωφορείων, αριθμός που προκύπτει από μελέτες που γίνονται και οι οποίες θα ολοκληρωθούν άμεσα αφού στόχος του υπουργείου είναι να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός ως τον Ιούνιο».

Όπως είπε για το διαγωνισμό, είναι σε εξέλιξη συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, που θα συμμετάσχει στο συνολικό project . Με τους τεχνικούς συμβούλους της είπε ο υφυπουργός θα «μπορέσουμε να προσδιορίσουμε και τον συνολικό αριθμό που χρειάζονται, αλλά και τον τύπο των λεωφορείων που θα προμηθευτούμε. Στόχος είναι, εφ όσον προχωρήσει ομαλά η διαγωνιστική διαδικασία, από τα μέσα με τέλη του 2021 να έχουμε τις πρώτες παραδόσεις λεωφορείων».

Ο ίδιος ξεκαθάρισε ότι ο διαγωνισμός θα αφορά μόνο καινούργια λεωφορεία, διαφόρων τύπων καυσίμου και "κάποια λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, κάποια υβριδικά και κάποια, πολύ λίγα, θα είναι ντίζελ καινούργιας τεχνολογίας».

Για τον διαγωνισμό από τον ΟΑΣΘ σχετικά με την προμήθεια λεωφορείων με leasing, ο κ. Κεφαλογιάννης σημείωσε επίσης πως «μέχρι τον Ιούνιο θα προκηρυχθεί» και τόνισε ότι «αυτή τη στιγμή προσδιορίζεται ο αριθμός των λεωφορείων που θα μισθώσει ο ΟΑΣΘ. Σίγουρα θα είναι περισσότερα από 100 οχήματα που είχαμε υπολογίσει αρχικά ότι χρειάζονταν».

Περισσότερα λεωφορεία εντός των ημερών σε κυκλοφορία

Τη θέση του ότι «στις επόμενες ημέρες θα βγούνε περισσότερα λεωφορεία στην κυκλοφορία», διατύπωσε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Γεώργιος Σπανός, σημειώνοντας ότι τον τελευταίο ενάμισι μήνα η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες χειροτέρευσω λόγω μίας απρόβλεπτης βλάβης, ρωγμής συγκεκριμένα στο σασί 44 λεωφορείων. Ο OAΣΘ όπως διευκρίνισε είναι σε επαφή με την κατασκευάστρια εταιρεία και την επόμενη εβδομάδα κλιμάκιο τεχνικών θα κάνει επιτόπιο έλεγχο στα οχήματα αυτά και θα προτείνει λύσεις. «Από τα 44 οχήματα δεν έχουν αποσυρθεί όλα, περί τα 10 κυκλοφορούν και με απόλυτη ασφάλεια για το επιβατικό κοινό και το προσωπικό του ΟΑΣΘ», ανέφερε ο κ Σπανός.



Επόμενο Προηγούμενο
 

Το τραγουδάμε χωρίς να έχουμε ιδέα: Τι ήταν τελικά το «Λιωμένο Παγωτό» που ερμήνευσαν τα «Ξύλινα Σπαθιά»

Το τραγουδάμε χωρίς να έχουμε ιδέα: Τι ήταν τελικά το «Λιωμένο Παγωτό» που ερμήνευσαν τα «Ξύλινα Σπαθιά»

19:09 28/6/2023

Φυσικά, δεν είναι αυτό που νομίζουμε

Μια φορά δεν είναι ποτέ αρκετή: Το σουβλατζίδικο με τον καλύτερο γύρο της πόλης δεν σε απογοητεύει ποτέ (Pics)

Μια φορά δεν είναι ποτέ αρκετή: Το σουβλατζίδικο με τον καλύτερο γύρο της πόλης δεν σε απογοητεύει ποτέ (Pics)

14:07 28/6/2023

Σταθερά η πρώτη επιλογή στην πολυσύχναστη πλατεία.

Απίθανο on air σκηνικό με Τζίμα και Πρετεντέρη…

Απίθανο on air σκηνικό με Τζίμα και Πρετεντέρη…

14:06 28/6/2023

Γελούσε η παρουσιάστρια

Εφημερεύοντα Φαρμακεία στην Καλαμαριά

Εφημερεύοντα Φαρμακεία στην Καλαμαριά

13:16 28/6/2023

Τετάρτη 28/6 και Πέμπτη 29/6

Αστείος, αλλά το 81% την πατάει: Ο γρίφος απλής λογικής που εκθέτει τους Έλληνες

Αστείος, αλλά το 81% την πατάει: Ο γρίφος απλής λογικής που εκθέτει τους Έλληνες

14:28 27/6/2023

Αστείος, αλλά το 81% την πατάει

«Τελείωσε» τους πολιτικούς με ένα καρέ: Το σκίτσο-τομή του Αρκά για τις εκλογές που έγινες δικαίως viral (pic)

«Τελείωσε» τους πολιτικούς με ένα καρέ: Το σκίτσο-τομή του Αρκά για τις εκλογές που έγινες δικαίως viral (pic)

14:26 27/6/2023

Τους... έσφαξε

Ροκ Βραδιά στην Πλαζ Αρετσούς

Ροκ Βραδιά στην Πλαζ Αρετσούς

11:49 27/6/2023

Rock on the Beach

Μάστορες στο τυλιχτό: Το πιο περιζήτητο πιτόγυρο της πόλης φτιάχνεται με τα πιο αγνά και νόστιμα υλικά (Pics)

Μάστορες στο τυλιχτό: Το πιο περιζήτητο πιτόγυρο της πόλης φτιάχνεται με τα πιο αγνά και νόστιμα υλικά (Pics)

19:18 26/6/2023

Ένα ψητοπωλείο που θα λατρέψεις

«Απασφάλισε» για τον Γιώργο Λιάγκα η Σίσσυ Χρηστίδου… (vid)

«Απασφάλισε» για τον Γιώργο Λιάγκα η Σίσσυ Χρηστίδου… (vid)

17:34 26/6/2023

Την απορία της σχετικά με τη στάση του παρουσιαστή, Γιώργου Λιάγκα

Επιδοτούμενο πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης για άτομα με αναπηρία

Επιδοτούμενο πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης για άτομα με αναπηρία

13:47 26/6/2023

Ε.Σ.Α.μεΑ.: Επιδοτούμενο πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης για άτομα με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις 30 – 64 ετών

Κλασικά Έπιπλα