ΔΕΗ: Δωρεάν πάγιο σε όλους και έκπτωση 8% στους ευάλωτους

23/3/2020 12:03    Τα μέτρα ελάφρυνσης
Κατάργηση της πάγιας χρέωσης για όλους τους καταναλωτές, έκπτωση 5 ευρώ για όσους λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό και επιπλέον 8% για τους ευάλωτους πελάτες και για καταναλώσεις πάνω από 2.000 κιλοβατώρες, θέτει σε εφαρμογή η ΔΕΗ από τις 26 Μαρτίου και για τρεις μήνες. 

Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε σήμερα τα έκτακτα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης των πελατών της επιχείρησης είναι:

• Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης.

• Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες κατηγορίας Β' & Γ' (ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών, άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ). Οι ευάλωτοι πελάτες-δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου συνεχίζουν να τιμολογούνται με τα ειδικά προνομιακά τιμολόγια και μεγάλες εκπτώσεις.

• έκπτωση 5 ευρώ για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους. Η ΔΕΗ συμβουλεύει όλους τους καταναλωτές να εγγραφούν από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους στην υπηρεσία e-bill και να επωφεληθούν τόσο από τις απλοποιημένες διαδικασίες, όσο και από την έκπτωση στους λογαριασμούς τους. Σημειώνεται ότι η ηλεκτρονική πληρωμή του λογαριασμού μέσω της ιστοσελίδα της επιχείρησης ήταν και παραμένει χωρίς προμήθεια.

• Έκπτωση 8% για νοικοκυριά και επιχειρήσεις χαμηλής τάσης με κατανάλωση πάνω από 2.000 KWh, ώστε να μην επιβαρυνθούν από τις υψηλές καταναλώσεις για όσο διάστημα παραμείνουν στο σπίτι με τις οικογένειές τους, αλλά και για τις επιχειρήσεις, που αυτή την περίοδο δοκιμάζονται.

Πληροφορίες του ΑΠΕ αναφέρουν ότι και άλλοι πάροχοι ενέργειας ετοιμάζουν ανάλογα μέτρα διευκόλυνσης των πελατών τους.

«Η ΔΕΗ στέκεται δίπλα στην ελληνική κοινωνία τις δύσκολες ώρες που περνάμε. Βασική της προτεραιότητα είναι η διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και συγχρόνως η στήριξη των καταναλωτών της. Ειδικά αυτή την κρίσιμη περίοδο, που επιβάλλεται η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή μας στο σπίτι. Στο βαθμό των δυνατοτήτων της, προχωρά σε μια σειρά μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης των πολιτών. Ενώ παράλληλα, βοηθά όλους τους πελάτες της να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους και να εξυπηρετηθούν από το σπίτι τους καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ 11770 ή μέσα από την ιστοσελίδα www.dei.gr», αναφέρει η επιχείρηση.

Παράλληλα, η ΔΕΗ έχει ήδη προβεί σε σειρά παρεμβάσεων για την βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και την ιστοσελίδα της www.dei.gr. Συγκεκριμένα:

• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο καθημερινά από τις 7:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.

• Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από το 11770 για όλες τις συναλλαγές τους (νέα συμβόλαια, αλλαγές στοιχείων, διακανονισμοί, κλπ.).

• Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr/epayment όλοι οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν απλά και γρήγορα χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια με όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.

• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εξυπηρετεί όσους πελάτες δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές πληρωμές δίνοντάς τους οδηγίες βήμα-βήμα για την πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ.

• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 θα μπορεί, σε περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής υπερβαίνει τα 3 λεπτά, να καλεί όσους πελάτες το επιθυμούν, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία εξυπηρέτησής τους.

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, υπεύθυνος για τον εκσυγχρονισμό της Εμπορίας, Γιώργος Καρακούσης δήλωσε πως «η ΔΕΗ σε αυτή τη δοκιμασία στέκεται δίπλα στο κοινωνικό σύνολο. Οι εργαζόμενοί μας δίνουν τη μάχη για τη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων. Οι πελάτες μας αυτές τις κρίσιμες ώρες πρέπει να μείνουν σπίτι για να παραμείνουν ασφαλείς».



Επόμενο Προηγούμενο
 

Οι Άραβες θα πίνουν… την Ελληνική Green Cola!

Οι Άραβες θα πίνουν… την Ελληνική Green Cola!

09:59 17/10/2017

Το νέο επενδυτικό deal της εταιρείας

«Ψήνονται» νέα mall σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη

«Ψήνονται» νέα mall σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη

09:55 17/10/2017

Το σχέδιο της ΓΑΙΑΟΣΕ για τις δύο περιοχές

Πόσο θα πληρώσουμε για ρεύμα και πετρέλαιο φέτος το χειμώνα

Πόσο θα πληρώσουμε για ρεύμα και πετρέλαιο φέτος το χειμώνα

09:53 17/10/2017

Όλα τα σενάρια

2 Χειριστές ζητά ο Δήμος Τεμπών

2 Χειριστές ζητά ο Δήμος Τεμπών

09:45 17/10/2017

με Σύμβαση Ορισμένου Χρόνου

Ενίσχυση χιλιάδων ευρώ σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική για έργα υποδομών

Ενίσχυση χιλιάδων ευρώ σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική για έργα υποδομών

09:37 17/10/2017

έργα αποκατάστασης των ζημιών από τα έντονα καιρικά φαινόμενα

Ζητούν περισσότερα δρομολόγια του ΟΑΣΘ για μαθητές

Ζητούν περισσότερα δρομολόγια του ΟΑΣΘ για μαθητές

09:33 17/10/2017

«Οικολογία-Αλληλεγγύη»

Όποιος πρόλαβε - Δεν υπάρχει χρόνος για άλλα σχολεία στο θωρηκτό «Αβέρωφ»!

Όποιος πρόλαβε - Δεν υπάρχει χρόνος για άλλα σχολεία στο θωρηκτό «Αβέρωφ»!

09:22 17/10/2017

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού

Στην επόμενη φάση η πώληση για το Λιμάνι Θεσσαλονίκης

Στην επόμενη φάση η πώληση για το Λιμάνι Θεσσαλονίκης

09:19 17/10/2017

ΤΑΙΠΕΔ

Θεσσαλονίκη: Έρχεται η Γιορτή Καστάνου με άφθονα κάστανα, γλέντι και θέα!

Θεσσαλονίκη: Έρχεται η Γιορτή Καστάνου με άφθονα κάστανα, γλέντι και θέα!

09:16 17/10/2017

Ορεινή πεζοπορία στο «Περιαστικό δάσος» και το «Καλογερικό»

Τουλάχιστον 1.000.000 αυτοκίνητα ανακαλεί η Mercedes

Τουλάχιστον 1.000.000 αυτοκίνητα ανακαλεί η Mercedes

09:12 17/10/2017

εξαιτίας ενός ελαττώματος

Κλασικά Έπιπλα