ΔΕΗ: Δωρεάν πάγιο σε όλους και έκπτωση 8% στους ευάλωτους

23/3/2020 12:03    Τα μέτρα ελάφρυνσης
Κατάργηση της πάγιας χρέωσης για όλους τους καταναλωτές, έκπτωση 5 ευρώ για όσους λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό και επιπλέον 8% για τους ευάλωτους πελάτες και για καταναλώσεις πάνω από 2.000 κιλοβατώρες, θέτει σε εφαρμογή η ΔΕΗ από τις 26 Μαρτίου και για τρεις μήνες. 

Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε σήμερα τα έκτακτα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης των πελατών της επιχείρησης είναι:

• Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης.

• Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες κατηγορίας Β' & Γ' (ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών, άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ). Οι ευάλωτοι πελάτες-δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου συνεχίζουν να τιμολογούνται με τα ειδικά προνομιακά τιμολόγια και μεγάλες εκπτώσεις.

• έκπτωση 5 ευρώ για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους. Η ΔΕΗ συμβουλεύει όλους τους καταναλωτές να εγγραφούν από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους στην υπηρεσία e-bill και να επωφεληθούν τόσο από τις απλοποιημένες διαδικασίες, όσο και από την έκπτωση στους λογαριασμούς τους. Σημειώνεται ότι η ηλεκτρονική πληρωμή του λογαριασμού μέσω της ιστοσελίδα της επιχείρησης ήταν και παραμένει χωρίς προμήθεια.

• Έκπτωση 8% για νοικοκυριά και επιχειρήσεις χαμηλής τάσης με κατανάλωση πάνω από 2.000 KWh, ώστε να μην επιβαρυνθούν από τις υψηλές καταναλώσεις για όσο διάστημα παραμείνουν στο σπίτι με τις οικογένειές τους, αλλά και για τις επιχειρήσεις, που αυτή την περίοδο δοκιμάζονται.

Πληροφορίες του ΑΠΕ αναφέρουν ότι και άλλοι πάροχοι ενέργειας ετοιμάζουν ανάλογα μέτρα διευκόλυνσης των πελατών τους.

«Η ΔΕΗ στέκεται δίπλα στην ελληνική κοινωνία τις δύσκολες ώρες που περνάμε. Βασική της προτεραιότητα είναι η διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και συγχρόνως η στήριξη των καταναλωτών της. Ειδικά αυτή την κρίσιμη περίοδο, που επιβάλλεται η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή μας στο σπίτι. Στο βαθμό των δυνατοτήτων της, προχωρά σε μια σειρά μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης των πολιτών. Ενώ παράλληλα, βοηθά όλους τους πελάτες της να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους και να εξυπηρετηθούν από το σπίτι τους καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ 11770 ή μέσα από την ιστοσελίδα www.dei.gr», αναφέρει η επιχείρηση.

Παράλληλα, η ΔΕΗ έχει ήδη προβεί σε σειρά παρεμβάσεων για την βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και την ιστοσελίδα της www.dei.gr. Συγκεκριμένα:

• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο καθημερινά από τις 7:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.

• Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από το 11770 για όλες τις συναλλαγές τους (νέα συμβόλαια, αλλαγές στοιχείων, διακανονισμοί, κλπ.).

• Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr/epayment όλοι οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν απλά και γρήγορα χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια με όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.

• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εξυπηρετεί όσους πελάτες δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές πληρωμές δίνοντάς τους οδηγίες βήμα-βήμα για την πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ.

• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 θα μπορεί, σε περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής υπερβαίνει τα 3 λεπτά, να καλεί όσους πελάτες το επιθυμούν, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία εξυπηρέτησής τους.

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, υπεύθυνος για τον εκσυγχρονισμό της Εμπορίας, Γιώργος Καρακούσης δήλωσε πως «η ΔΕΗ σε αυτή τη δοκιμασία στέκεται δίπλα στο κοινωνικό σύνολο. Οι εργαζόμενοί μας δίνουν τη μάχη για τη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων. Οι πελάτες μας αυτές τις κρίσιμες ώρες πρέπει να μείνουν σπίτι για να παραμείνουν ασφαλείς».



Επόμενο Προηγούμενο
 

Καλαμαριά: Σε πλήρη λειτουργία το «Μελίνα Μερκούρη»

Καλαμαριά: Σε πλήρη λειτουργία το «Μελίνα Μερκούρη»

00:26 21/2/2024

Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς

Καλαμαριά: Ενισχυμένη βιβλιοθήκη, αίθουσα εικαστικών κι εργασίες σε δημοτικό του Φοίνικα

Καλαμαριά: Ενισχυμένη βιβλιοθήκη, αίθουσα εικαστικών κι εργασίες σε δημοτικό του Φοίνικα

00:09 21/2/2024

φωτο

Θεσσαλονίκη: Παρίσταναν τους τεχνικούς κι έκλεψαν 125.000 ευρώ από ηλικιωμένη!

Θεσσαλονίκη: Παρίσταναν τους τεχνικούς κι έκλεψαν 125.000 ευρώ από ηλικιωμένη!

23:54 20/2/2024

Ανατολική Θεσσαλονίκη

Καλαμαριά: Προϋπολογισμός «έκτακτης ανάγκης» - Το σχέδιο της δημάρχου για συνολική ανάταξη

Καλαμαριά: Προϋπολογισμός «έκτακτης ανάγκης» - Το σχέδιο της δημάρχου για συνολική ανάταξη

23:18 20/2/2024

υπερψηφίστηκε τα ξημερώματα

Καλαμαριά: Εκδήλωση μνήμης για το δυστύχημα των Τεμπών - Mαθητικές δράσεις μπροστά στο δημαρχείο

Καλαμαριά: Εκδήλωση μνήμης για το δυστύχημα των Τεμπών - Mαθητικές δράσεις μπροστά στο δημαρχείο

23:02 20/2/2024

Τα δάκρυα έχουν γίνει οργή!

Καλαμαριά: Κεραυνοί Αράπογλου: Ντροπή κ. Δαρδαμανέλη, όλα θα βγουν στο φως - σπατάλη και ρουσφετολογία

Καλαμαριά: Κεραυνοί Αράπογλου: Ντροπή κ. Δαρδαμανέλη, όλα θα βγουν στο φως - σπατάλη και ρουσφετολογία

00:20 20/2/2024

η δήμαρχος κατακεραυνώνει την προηγούμενη διοίκηση

Καλαμαριά: Η ακουστική ικανότητα των δημοτών σε δράση του Δήμου

Καλαμαριά: Η ακουστική ικανότητα των δημοτών σε δράση του Δήμου

23:49 19/2/2024

«Αγαπήστε τα αυτιά σας»

Καλαμαριά: Ξεκινούν οι αιτήσεις για 5 προσλήψεις στον δήμο (δείτε λεπτομέρειες)

Καλαμαριά: Ξεκινούν οι αιτήσεις για 5 προσλήψεις στον δήμο (δείτε λεπτομέρειες)

23:40 19/2/2024

κατεβάστε την αίτηση

Δαρδαμανέλης για Αράπογλου: Αν και “παλιά”… έχασε την ψυχραιμία της!

Δαρδαμανέλης για Αράπογλου: Αν και “παλιά”… έχασε την ψυχραιμία της!

23:28 19/2/2024

στην αντεπίθεση ο πρώην δήμαρχος

Καλαμαριά: Μικροί δημοσιογράφοι ανέκριναν την δήμαρχο! (φωτο)

Καλαμαριά: Μικροί δημοσιογράφοι ανέκριναν την δήμαρχο! (φωτο)

23:14 19/2/2024

Μαθητές σε ρόλο ρεπόρτερ

Κλασικά Έπιπλα