Η Ελλάδα αποτελεί τον πιο ελκυστικό προορισμό της Μεσογείου

27/5/2020 19:04    σύμφωνα με έρευνα
«Η Ελλάδα κατέχει τα βασικά εκείνα στοιχεία στο μυαλό των ταξιδιωτών που την καθιστούν τον πιο ελκυστικό προορισμό της Μεσογείου για το επόμενο τρίμηνο», σημειώνεται, μεταξύ άλλων σε έρευνα που υλοποίησε η εταιρία Mindhaus, μέλος της V+O Greece, σε συνεργασία με το Pollfish (ερευνητική πλατφόρμα), προκειμένου να διερευνηθούν πως επηρεάζονται και διαμορφώνονται οι ταξιδωτικές τάσεις εφέτος λόγω Covid-19.

Σε δείγμα 2.750 ερωτώμενων σε ορισμένες από τις πλέον σημαντικές αγορές του Ελληνικού τουρισμού, τις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία, την Γερμανία, την Γαλλία και την Ιταλία, διερευνήθηκαν οι συμπεριφορές και οι προθέσεις τους σε ό,τι αφορά στα διεθνή ταξίδια αναψυχής.

«Παρόλο που η κατάσταση για το επόμενο τρίμηνο φαίνεται γενικά δυσμενής, βλέπουμε ότι 2 στους 3 ταξιδιώτες να θέλουν πραγματικά να ξεκινήσουν τα ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και δεν θα περιμένουν την ανακάλυψη εμβολίου για να το κάνουν. Αντιλαμβανόμαστε επίσης ότι εκτός από την ασφάλεια, αναζητούν εμπειρίες χαλάρωσης, ξεγνοιασιάς και διασκέδασης ακόμα περισσότερο από πριν», δήλωσε ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, γενικός διευθυντής της Mindhaus.

Συγκεκριμένα το 37,9% των ερωτώμενων δήλωσε ότι είναι διατιθέμενοι να ταξιδέψουν ξανά μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και θα ενημερώνονται συνεχώς για την υγειονομική κατάσταση όσο σχεδιάζουν το ταξίδι τους. Ένα πρόσθετο και πολλά υποσχόμενο 28,1% δήλωσε ότι με την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών, θα προγραμματίσουν εκείνο το ταξίδι αναψυχής που ονειρευόντουσαν όλο αυτόν τον καιρό.

Παρόλο που όλοι οι ερωτώμενοι της έρευνας προσδιόρισαν την ανακάλυψη εμβολίου ως τον πρώτο παράγοντα για να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, το παραπάνω 66% των ερωτώμενων δήλωσε ότι θεωρεί εξίσου σημαντικά τα σαφή υγειονομικά πρωτόκολλα κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων (11,8% των απαντήσεων), τους προορισμούς που διαχειρίστηκαν αποτελεσματικά την κρίση του Covid-19 (11,7% των απαντήσεων), καθώς και την πραγματοποίηση τεστ ανίχνευσης Covid-19 πριν από την πτήση.

Η ομάδα αυτή επίσης, θεωρεί φέτος την Ασφάλεια, την Χαλάρωση, την Ξεγνοιασιά και την Διασκέδαση περισσότερο σημαντικές σε σχέση με τις περυσινές διακοπές τους, ακόμα και από το Προσιτό Κόστος. Πρόσθετα, αξιολογούν περισσότερο από πέρυσι, το αίσθημα Ανακάλυψης (Γαλλία) και Περιπέτειας (ΗΠΑ) για το επόμενο διεθνές τους ταξίδι.

Σύμφωνα με την έρευνα και για την ίδια ομάδα ταξιδιωτών, η Γαλλία (55%), η Μεγάλη Βρετανία (55%) και η Γερμανία (62%) είναι περισσότερο έτοιμες να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, καθώς τα ανάλογα ποσοστά των ερωτώμενων δήλωσαν ότι προτίθεται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό εντός του 2020.


ΑΜΠΕ

Επόμενο Προηγούμενο
 

Έρχεται Θεσσαλονίκη η Ελεωνόρα Ζουγανέλη

Έρχεται Θεσσαλονίκη η Ελεωνόρα Ζουγανέλη

20:00 16/1/2025

Πότε και που θα εμφανιστεί

Πρώτο θέμα

Πρώτο θέμα

17:00 16/1/2025

Ειδησεογραφία

Ξεκινά η διαδικασία διαβούλευσης για τον δημόσιο χώρο

Ξεκινά η διαδικασία διαβούλευσης για τον δημόσιο χώρο

16:10 16/1/2025

Για τον επανασχεδιασμό του πεζοδρόμου της οδού Κομνηνών

Στο φαρμακείο

Στο φαρμακείο

13:02 16/1/2025

Λογαριασμό

Εφημερεύοντα Φαρμακεία την Πέμπτη στην Καλαμαριά

Εφημερεύοντα Φαρμακεία την Πέμπτη στην Καλαμαριά

10:00 16/1/2025

Πέμπτη 16/1

Φεστιβάλ Ψυχικής Υγείας & Μουσικής 2025 «ΜΙΛΑ… It’s OK!» στη Θεσσαλονίκη-Πολυχώρος WE

Φεστιβάλ Ψυχικής Υγείας & Μουσικής 2025 «ΜΙΛΑ… It’s OK!» στη Θεσσαλονίκη-Πολυχώρος WE

20:00 15/1/2025

Παρασκευή 17/1

Μεγαλύτερη μιζέρια

Μεγαλύτερη μιζέρια

18:30 15/1/2025

Τσιγκουνιά

Η Καλαμαριά συμμετέχει και αποφασίζει

Η Καλαμαριά συμμετέχει και αποφασίζει

17:27 15/1/2025

Ξεκινά η διαδικασία διαβούλευσης για τον δημόσιο χώρο

Ἀς σο Σοχοῦμ ἐχπάσταμε

Ἀς σο Σοχοῦμ ἐχπάσταμε

13:00 15/1/2025

Μοναδική επανεκτέλεση που τιμά την ποντιακή παράδοση

Μνημόνιο συνεργασίας Δήμου Καλαμαριάς και ΑΠΘ για την τουριστική ανάπτυξη της Καλαμαριάς

Μνημόνιο συνεργασίας Δήμου Καλαμαριάς και ΑΠΘ για την τουριστική ανάπτυξη της Καλαμαριάς

12:24 15/1/2025

Ένα σημαντικό βήμα για την διαμόρφωση και την ανάπτυξη της τουριστικής ταυτότητας

Κλασικά Έπιπλα