Νέα διεθνής καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό

27/7/2020 13:21    «Greece. More than a destination»
Με τίτλο «Greece. More than a destination» («Ελλάδα. Πολλά περισσότερα από ένας προορισμός») ο ΕΟΤ και η AEGEAN παρουσιάζουν μια ακόμη νέα διαφημιστική καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό. Σε μια πολύ ιδιαίτερη περίοδο και με το βλέμμα πια στραμμένο στο 2021, η νέα καμπάνια του ΕΟΤ θυμίζει ότι η Ελλάδα είναι κάτι περισσότερο από ένας προορισμός διακοπών, τονίζεται στην ανακοίνωση του ΕΟΤ, σύμφωνα με το Αθηναικό πρακτορείο.

«Την επόμενη φορά που θα σχεδιάζεις τις διακοπές σου στην Ελλάδα, μη σκεφτείς απλά ένα μέρος, σκέψου ένα συναίσθημα», προτρέπει τον επισκέπτη το κεντρικό διαφημιστικό σποτ και τον προσκαλεί να βιώσει τη μοναδική εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού. Μέσα σε 42'' δευτερόλεπτα, ο θεατής μεταφέρεται σε αγαπημένους ελληνικούς προορισμούς και τα συναισθήματα που προκαλούνται αναμιγνύονται με τις εικόνες από τις ομορφιές του τόπου. Ελευθερία. Ευφορία. Χαλάρωση. Διασκέδαση. Ελλάδα, πάντα με όσα αναφέρονται στην ανακοίνωση.



Με αφορμή την έναρξη της καμπάνιας, ο γγ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, επισήμανε ότι «ο ΕΟΤ συνεχίζει και ενισχύει την στρατηγική συνεργασία του με την AEGEAN, με στόχο την προβολή του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Η καμπάνια που τρέχει ήδη ειναι εξαιρετικά στοχευμένη και καλά μελετημένη και φυσικά εντάσσεται στο πλαίσιο των δράσεων ασφαλούς επανεκκίνησης του τουρισμού μας. Ειδικά αυτή την περίοδο είναι εξαιρετικά σημαντική για τον ΕΟΤ η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες, καθώς κεντρικός στόχος μας είναι η ενίσχυση των εισερχόμενων ξένων επισκεπτών στη χώρα. Η συνεργασία μας με την AEGEAN θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα σε πολλά επίπεδα. Με την ευκαιρία θα ήθελα να συγχαρώ όλα τα στελέχη του ΕΟΤ αλλά και της AEGEAN που δούλεψαν σκληρά για να φέρουν σε πέρας την καμπάνια υπό δύσκολες συνθήκες και να τους ευχαριστήσω για το εξαιρετικό αποτέλεσμα».

Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Marketing της AEGEAN Μαρίνα Βάλβη ανέφερε πως «σε μια περίοδο που η ανάγκη για προβολή της χώρας μας είναι ζωτικής σημασίας, η στρατηγική συνεργασία της AEGEAN με τον ΕΟΤ είναι περισσότερο σημαντική από ποτέ. Κι αυτό γιατί ιδιαίτερα τώρα, η δυναμική των συνεργειών είναι αυτή που θα δώσει την απαραίτητη ώθηση ώστε η χώρα μας να αποτελέσει την πιο ελκυστική επιλογή προορισμού. Η καμπάνια που σχεδιάσαμε από κοινού με τον ΕΟΤ, βασίζεται στα συναισθήματα που γεννά ο τόπος μας, γιατί αυτά είναι που μένουν στο μυαλό και την καρδιά του επισκέπτη, αυτά είναι που αναζητά, ακόμη κι όταν δε βρίσκεται εκεί. Δεν καλούμε τον επισκέπτη στην Κρήτη, τη Σαντορίνη, την Ικαρία. Τον προσκαλούμε στην χαρά, την ηρεμία, την ελευθερία. Και το συναίσθημα ξεκινάει από την πτήση με την AEGEAN, την πρώτη επαφή με την Ελλάδα».

Λίγα λόγια για την καμπάνια

Πρόκειται για μια πρωτοποριακή, δυναμική και τεχνικά απαιτητική διαφημιστική εκστρατεία, όπως τονίζεται, καθώς δεν υλοποιείται ταυτόχρονα και με τον ίδιο τρόπο σε όλες τις αγορές, αλλά προσαρμόζεται στις μεταβολές που έχει επιβάλει η πανδημία στο ταξιδιωτικό κοινό. Σε καθημερινή βάση, τα επιδημιολογικά δεδομένα των χωρών ενδιαφέροντος αντιπαραβάλλονται με τα διαθέσιμα στοιχεία για την πρόθεση ταξιδιού, καθορίζοντας το ιδανικό «country mix» (μείγμα χωρών) για την αποτελεσματική προώθηση στις αγορές στόχευσης.

Ειδικότερα, η καμπάνια απευθύνεται στους επισκέπτες από τις χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Κύπρο, Ισραήλ, Ελβετία, Ολλανδία, Βέλγιο και Αυστρία και έχει μεταφραστεί σε 6 γλώσσες. Ενώ θα προβάλλεται με στοχευμένες ενέργειες μέχρι το τέλος του έτους σε όλα τα διαδικτυακά μέσα (Facebook, Instagram, YouTube) καθώς και στα κανάλια της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της AEGEAN και τα δημοφιλή social media που διαθέτει όσο και τις οθόνες εντός των αεροσκαφών της.



Επόμενο Προηγούμενο
 

40 εκ. ευρώ από το ΠΔΕ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

40 εκ. ευρώ από το ΠΔΕ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

02:11 12/9/2017

για την συντήρηση του οδικού δικτύου

Ενισχύεται η ειδική δράση ανακύκλωσης γυάλινων συσκευασιών στην Ανατολική Θεσσαλονίκη

Ενισχύεται η ειδική δράση ανακύκλωσης γυάλινων συσκευασιών στην Ανατολική Θεσσαλονίκη

02:08 12/9/2017

Ξεκίνησε η επέκταση του δικτύου των μπλε κωδώνων

Η ΔΕΘ και η συμβολή της στην ανάπτυξη της πόλης!

Η ΔΕΘ και η συμβολή της στην ανάπτυξη της πόλης!

01:58 12/9/2017

Γράφει ο Γ. Μπουτάρης

Ανέφικτο το POS στα πανηγύρια - Έλεγχοι στην Κεντρική Μακεδονία

Ανέφικτο το POS στα πανηγύρια - Έλεγχοι στην Κεντρική Μακεδονία

01:56 12/9/2017

Σειρά ζητημάτων

Οι Έλληνες κρύβουν…στα στρώματα 38 δις ευρώ μετρητά

Οι Έλληνες κρύβουν…στα στρώματα 38 δις ευρώ μετρητά

01:52 12/9/2017

Τράπεζα της Ελλάδος

Την Θεσσαλονίκη επισκέπτεται για 2 μέρες ο Θεοδωράκης

Την Θεσσαλονίκη επισκέπτεται για 2 μέρες ο Θεοδωράκης

01:49 12/9/2017

Αναλυτικά το πρόγραμμα του

Ορατός ο κίνδυνος για αποσύρσεις φαρμάκων από τα νοσοκομεία

Ορατός ο κίνδυνος για αποσύρσεις φαρμάκων από τα νοσοκομεία

01:45 12/9/2017

Κρυμμένο rebate στο... rebate, απειλεί τη νοσοκομειακή αγορά

ΙΣΑ: Το σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας καταρρέει πριν ακόμα ξεκινήσει

ΙΣΑ: Το σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας καταρρέει πριν ακόμα ξεκινήσει

01:42 12/9/2017

Ιατρικός Σύλλογος Αθηνων

Τουρκικές παραβιάσεις: Οι Τούρκοι

Τουρκικές παραβιάσεις: Οι Τούρκοι "ζεσταίνουν" το κλίμα στο Αιγαίο

01:37 12/9/2017

Η ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ

Καμμένος απο ΔΕΘ: Οι Ένοπλες Δυνάμεις ήταν και θα είναι πάντα δίπλα στον πολίτη

Καμμένος απο ΔΕΘ: Οι Ένοπλες Δυνάμεις ήταν και θα είναι πάντα δίπλα στον πολίτη

01:35 12/9/2017

ΦΩΤΟ

Κλασικά Έπιπλα