Η παρωδία της Ελληνικής Black Friday 2020 αποκαλύπτεται σε αυτό το report του skroutz

10/12/2020 15:24    μαύρη Black Friday
Το Skroutz.gr παρουσίασε το report του για την Black Friday 2020 και ήδη πολλά μέσα ενημέρωσης το έχουν βγάλει. Ωστόσο μέσα στο δελτίο τύπου που δημοσίευσε το skroutz αναφέρεται και το εξής:

Συνολικά, το 8,3% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή ενώ το 87,9% σε παρόμοια τιμή (±10%). Το υπόλοιπο 3,8% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές.

Με λίγα λόγια δηλαδή, κολλάμε ένα ταμπελάκι Black Friday και το πουλάμε στην ίδια τιμή στη πλειοψηφία των περιπτώσεων. Όχι δεν πέφτουμε από τα σύννεφα, απλά μας έδωσε την ευκαιρία το skroutz με τα συγκεκριμένα στοιχεία που δημοσιεύει. Μπορείς βέβαια να βρεις και τιμές σκότωμα, αλλά σε λίγες περιπτώσεις.

Ολόκληρο το δελτίο τύπου

Το skroutz παρουσιάζει το Black Friday 2020 Report, μία συνολική αποτίμηση της φετινής και αποκλειστικά online Black Friday, στο πλαίσιο του ηγετικού του ρόλου στην συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και με ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή και τον συνεργαζόμενο επιχειρηματία.

Συγκεκριμένα, η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για τις καταναλωτικές συμπεριφορές και τις αγοραστικές τάσεις, σύμφωνα με την κίνηση στην πλατφόρμα, τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων, καθώς και τα στατιστικά στοιχεία από την περυσινή Black Friday.

Σύγκριση Black Friday 2020 έναντι 2019:

Επίδραση στην αγορά και τα καταστήματα

Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν για την επίδραση της Black Friday 2020 συγκριτικά με την αντίστοιχη του 2019 είναι τα ακόλουθα:

Οι προσφορές διήρκησαν τουλάχιστον μία εβδομάδα, ξεκινώντας από το Σάββατο πριν την Black Friday
Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στο Skroutz αυξήθηκαν κατά 42% YoY και ανήλθαν σε 14,5 εκατ. επισκέψεις.
Ο όγκος των παραγγελιών παρουσίασε αύξηση σχεδόν κατά 150%, αγγίζοντας τις 972.000.
Υπήρξε εντυπωσιακή αύξηση του παραγόμενου τζίρου (GMV) κατά 44% YoY και κατά 73% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2019 και διαμορφώθηκε σε €41,3 εκατ. για τα 6.600 εμπορικά καταστήματα που συνεργάζονται με το Skroutz.

Όσον αφορά την ετήσια ανάπτυξη στις κατηγορίες προϊόντων, πρωταγωνιστής είναι η κατηγορία «Σπίτι-Κήπος» με αυξημένες παραγγελίες κατά 255% και αύξηση κατά 124% στον παραγόμενο τζίρο.

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων

Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι–Κήπος» και «Τεχνολογία» βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, απορροφώντας το σημαντικότερο ποσοστό επισκέψεων, του παραγόμενου τζίρου και του όγκου των παραγγελιών.

H κατηγορία «Υγεία – Ομορφιά», όπως και πέρυσι, βρέθηκε στην πέμπτη θέση όσον αφορά τις συνολικές επισκέψεις (9%) και είχε τον τρίτο υψηλότερο όγκο παραγγελιών επί του συνόλου (20%). Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στον αυξημένο αριθμό προϊόντων ανά καλάθι αγοράς παρότι πρόκειται για προϊόντα με χαμηλότερη αξία.

Οι top-10 κατηγορίες σε πωλήσεις, clicks και παραγόμενο τζίρο (GMV)

Τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων σημείωσαν οι ακόλουθες κατηγορίες:

Θήκες κινητών τηλεφώνων
Κινητά τηλέφωνα
Χριστουγεννιάτικα στολίδια δέντρου
Sneakers
Βιβλία
Κρέμες προσώπου
Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια
Αθλητικά παπούτσια
Βιταμίνες

Σημαντικές πωλήσεις είχαν επίσης οι κατηγορίες:

Προστασία οθόνης κινητών
Ανδρικά φούτερ
Ανδρικές φόρμες
Ειδικά συμπληρώματα
Παιχνίδια Playmobil
Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά
Bluetooth handsfree
Μάσκες προστασίας
Επιτραπέζια παιχνίδια
Ανδρικά μπουφάν
Παιχνίδια Lego
Σαμπουάν
Προϊόντα καθαρισμού προσώπου
Γυναικεία αρώματα
Βαφές μαλλιών

Σύγκριση τιμών & πραγματικές Black Friday προσφορές

H Ομάδα Business Intelligence του Skroutz προέβη σε συγκριτική ανάλυση των τιμών πώλησης κατά την εβδομάδα της Black Friday με την αρχική τιμή κατά την προηγούμενη περίοδο δηλ. την εβδομάδα 07-13/11/2020.

Συνολικά, το 8,3% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή ενώ το 87,9% σε παρόμοια τιμή (±10%). Το υπόλοιπο 3,8% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές.
Οι κατηγορίες «Υγεία & Ομορφιά» και «Μόδα» παρουσίασαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις.
Σε ποσοστό άνω του 10% τα χριστουγεννιάτικα στολίδια/λαμπάκια/διακοσμητικά, που αγοράστηκαν μέσω Skroutz ήταν σε υψηλότερες τιμές.
Το 17% από τα αθλητικά παπούτσια/ sneakers που πουλήθηκαν ήταν σε αξιοσημείωτη έκπτωση (>10%).

Συγκρίνοντας τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα της Black Friday 2020 με αυτές του 2019, διαπιστώνεται ότι:

Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε πιο οικονομικές τιμές είναι περίπου στο ίδιο ποσοστό δηλ. 8,3% το 2020 έναντι 8,5% το 2019.
Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε υψηλότερη τιμή παρουσίασαν αύξηση (το ποσοστό για το 2019 ήταν 1,2% έναντι 3,8% για το 2020).

Αναλυτικά, τα στοιχεία της Black Friday μπορείτε να τα βρείτε στο https://www.skroutz.gr/black-friday


techmaniacs

Επόμενο Προηγούμενο
 

Ξεκινούν οι δράσεις για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Βιώσιμης Κινητικότητας

Ξεκινούν οι δράσεις για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Βιώσιμης Κινητικότητας

09:20 16/9/2017

Δ. Θεσσαλονίκης

Στη Θεσσαλονίκη συνελήφθη ο 55χρονος που έκλεψε τα απολιθώματα 5,7 εκατ. ετών

Στη Θεσσαλονίκη συνελήφθη ο 55χρονος που έκλεψε τα απολιθώματα 5,7 εκατ. ετών

09:15 16/9/2017

από την Κρήτη

Προμήθεια Ειδικών Μεταλλικών Στυλίσκων

Προμήθεια Ειδικών Μεταλλικών Στυλίσκων

09:08 16/9/2017

Γραφείο Προμηθειών

Προκήρυξη εκλογών για την ανάδειξη εκπροσώπου γονέων ως μέλος του Δ.Σ.

Προκήρυξη εκλογών για την ανάδειξη εκπροσώπου γονέων ως μέλος του Δ.Σ.

08:55 16/9/2017

λόγω παραίτησης

Διεθνής Κολυμβητική Ημερίδα Βετεράνων

Διεθνής Κολυμβητική Ημερίδα Βετεράνων

08:48 16/9/2017

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ

Σύγκληση Εκτελεστικής Επιτροπής του Δήμου Καλαμαριάς

Σύγκληση Εκτελεστικής Επιτροπής του Δήμου Καλαμαριάς

08:38 16/9/2017

2η συνεδρίαση

Διαγωνισμός για προμήθεια φωτοτυπικού – εκτυπωτικού υλικού (χαρτί)

Διαγωνισμός για προμήθεια φωτοτυπικού – εκτυπωτικού υλικού (χαρτί)

07:20 16/9/2017

συνολικής προϋπολογισθείσης δαπάνης 10.719,80 ΕΥΡΩ

Σύγκληση της οικονομικής επιτροπής του Δήμου Καλαμαριάς σε έκτακτη συνεδρίαση

Σύγκληση της οικονομικής επιτροπής του Δήμου Καλαμαριάς σε έκτακτη συνεδρίαση

05:40 16/9/2017

30η έκτακτη συνεδρίαση

Θερινός Δημοτικός κινηματογράφος «cine ΑΥΡΑ»

Θερινός Δημοτικός κινηματογράφος «cine ΑΥΡΑ»

05:34 16/9/2017

14/09 - 9:00 μμ - 20/09 - 11:00 μμ

Σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου με συνολικά ένα (1) άτομο

Σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου με συνολικά ένα (1) άτομο

04:29 16/9/2017

για την υλοποίηση του χρηματοδοτούμενου Έργου με τίτλο «REACT»

Κλασικά Έπιπλα