Περισσότερες από 22.500 αιτήσεις έχουν υποβληθεί στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης για την έκδοση προσωποποιημένων καρτών μετακίνησης με τα αστικά λεωφορεία, σε διάστημα περί του ενάμιση μήνα και έχουν εκδοθεί τουλάχιστον οι 17.500, επισημαίνει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, γνωστοποιώντας μάλιστα ότι έχει πάρει…φωτιά, το τηλεφωνικό του κέντρο, που λειτουργεί από τις 23/12 και έχει δεχτεί πάνω από 3.000 κλήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, αναφέρει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η προετοιμασία σχετικού διαγωνισμού, για να δοθεί η δυνατότητα περαιτέρω χρονικής λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου του οργανισμού, που…ακούει στο νούμερο 2314172233
«Καθημερινά υποβάλλονται περί τις 200-300 αιτήσεις για την λήψη των προσωποποιημένων καρτών μετακίνησης και ημερησίως εκδίδονται περί τις 750 με 850 κάρτες, που αποστέλλονται είτε προς παραλαβή στα εκδοτήρια του ΟΑΣΘ, είτε ταχυδρομικά στις διευθύνσεις που έχουν δηλωθεί από του αιτούντες», επισημαίνει ο κ. Τόσκας και προσθέτει ότι επιπλέον 4.000 κάρτες, περίπου, έχουν ήδη εκδοθεί από τα τρία εκδοτήρια που λειτουργεί ο ΟΑΣΘ για λογαριασμό του συνολικού συστήματος.
Όσον αφορά τα προβλήματα, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ αναγνωρίζει ότι έχουν καταγραφεί περιπτώσεις καθυστερήσεων στην έκδοση των καρτών, οι οποίες όμως, όπως προσθέτει, «έχουν ελαχιστοποιηθεί, καθώς το σύστημά μας λειτουργεί πλέον στο μέγιστο της δυναμικότητάς του». Για τις καθυστερήσεις στις ταχυδρομικές αποστολές, κυρίως κατά την περίοδο των εορτών, ο κ. Τόσκας σημειώνει ότι το ζήτημα έχει ήδη αντιμετωπιστεί σε μεγάλο βαθμό, ενώ διαβεβαιώνει ότι «ο ΟΣΕΘ παρακολουθεί στενά τη διαδικασία και εργάζεται για τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησης, ώστε να διασφαλίζεται η ταχύτητα και η ακρίβεια στην παράδοση των προσωποποιημένων καρτών».