Καλαμαριά: Μαθητές σε ρόλο δημοτικών συμβούλων

28/1/2019 20:01    Ημέρες Δημοκρατίας
Το Γραφείο Παιδείας, Αθλητισμού, Πολιτισμού, Νεολαίας & Δία Βίου Μάθησης συνεχίζοντας  τον τέταρτο κύκλο συνεδριάσεων, του θεσμού  «Ημέρες Δημοκρατίας»,  πραγματοποιεί την Τετάρτη  6 Φεβρουαρίου, στις  9.30 το πρωί την πρώτη συνεδρίαση του 2019, των μαθητών δημοτικών Σχολείων, στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου (Καραμαούνα 1-Πλατεία Σκρά) .

Στη συνεδρίαση  αυτή που  αποσκοπεί στην προαγωγή της συμμετοχικής δράσης των νέων και την εξοικείωση τους με τους δημοκρατικούς θεσμούς, συμμετέχουν οι μαθητές τριών Δημοτικών Σχολείων του 1ου , του 3ου  και του 6ου .

Οι νεαροί ομιλητές θα καταλάβουν τα έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου και θα θέσουν για συζήτηση «Τα παράπονα στον Δήμαρχο».  Οι προτάσεις και οι θέσεις που θα διατυπώσουν οι νεαροί δημοτικοί σύμβουλοι  πάνω το επίμαχο θέμα  ενδεχομένως να αποτελέσει στο μέλλον την αφετηρία για την αυριανή τους στάση και δράση, ως ενεργοί πολίτες, στην προσπάθεια αναζήτησης λύσεων στα προβλήματα, που μπορεί να προκύπτουν.

Υπενθυμίζουμε ότι τα Εικονικά Δημοτικά Συμβούλια θα πραγματοποιούνται πρωινές ώρες στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Δημοτικού Συμβουλίου , στην Πλατεία Σκρά, ημέρα Τετάρτη. Σε κάθε συνεδρίαση θα μπορούν να συμμετέχουν ομάδες εκπροσώπων από δύο ή τρία Δημοτικά  ανάλογα με την εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής. Οι συμμετέχοντες αλληλεπιδρούν και αποφασίζουν με βάση τον γόνιμο διάλογο, εξοικειώνονται με τους θεσμούς  και επιπλέον  αναπτύσσεται  κι ένα πνεύμα συνεργασίας.

Αξίζει να αναφερθεί ότι μέσα από αυτόν τον θεσμό οι μαθητές των σχολείων της πόλης, γνωρίζουν και αφομοιώνουν  τον τρόπο και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων από το κυρίαρχο συλλογικό όργανο του Δήμου, ενώ παράλληλα εξοικειώνονται με τα βασικά του όργανα.

Συνακόλουθα διαδραματίζουν  το ρόλο του δημοτικού συμβούλου της συμπολίτευσης, της αντιπολίτευσης και των εκπροσώπων της κοινωνίας των πολιτών, συντάσσοντας εισηγήσεις και παρεμβάσεις πάνω σε διάφορους  θεματικούς άξονες, με στόχο να κατανοήσουν τη δύναμη της μελετημένης και υπεύθυνης σκέψης στη συλλογική δράση.




Επόμενο Προηγούμενο