ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Θεσσαλονίκη - Ιστορικά κειμήλια στην 1η Ελληνική Ιστορική Έκθεση Συλλεκτών

Θεσσαλονίκη - Ιστορικά κειμήλια στην 1η Ελληνική Ιστορική Έκθεση Συλλεκτών

16:28 21/9/2018

από σήμερα

'Ελληνες επιστήμονες στη μάχη κατά του Alzheimer

'Ελληνες επιστήμονες στη μάχη κατά του Alzheimer

16:24 21/9/2018

μελέτες

Θεσσαλονίκη - Ο πρώτος κοινόχρηστος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Θεσσαλονίκη - Ο πρώτος κοινόχρηστος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων

16:18 21/9/2018

Περιφέρεια

Προκήρυξη για μια θέση δικηγόρου στον δήμο Καλαμαριάς

Προκήρυξη για μια θέση δικηγόρου στον δήμο Καλαμαριάς

16:02 21/9/2018

με σχέση έμμισθης εντολής

Νέα στοιχεία για το Μπλόκο της Καλαμαριάς παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση μνήμης

Νέα στοιχεία για το Μπλόκο της Καλαμαριάς παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση μνήμης

13:08 21/9/2018

φωτογραφίες

Έκτακτη διακοπή νερού στην Καλαμαριά

Έκτακτη διακοπή νερού στην Καλαμαριά

12:07 21/9/2018

ΕΥΑΘ

Ανεμιστήρας οροφής έπεσε και τραυμάτισε μαθητές στη Θεσσαλονίκη

Ανεμιστήρας οροφής έπεσε και τραυμάτισε μαθητές στη Θεσσαλονίκη

10:33 21/9/2018

χθες το πρωί

Ο Ερντογάν απειλεί ξανά Ελλάδα και Κύπρο

Ο Ερντογάν απειλεί ξανά Ελλάδα και Κύπρο

10:27 21/9/2018

Συμβούλιο Ασφαλείας

Απίστευτη κτηνωδία: Έκλεισαν κουτάβια σε φούρνο και έβαλαν φωτιά

Απίστευτη κτηνωδία: Έκλεισαν κουτάβια σε φούρνο και έβαλαν φωτιά

10:19 21/9/2018

Kρητη

Ανακαλύφθηκαν τα πρώτα ανθρώπινα σκελετικά βλαστικά κύτταρα

Ανακαλύφθηκαν τα πρώτα ανθρώπινα σκελετικά βλαστικά κύτταρα

10:11 21/9/2018

ανέφικτο μέχρι σήμερα

Κλασικά Έπιπλα