ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Μια τηλεόραση δώρο για τους νεφροπαθείς από μαθητές του Β΄ ΕΠΑΛ Ευόσμου

Μια τηλεόραση δώρο για τους νεφροπαθείς από μαθητές του Β΄ ΕΠΑΛ Ευόσμου

18:54 1/6/2018

Παπαγεωργίου

Έλληνες «αποκρυπτογραφούν» το κλάμα του μωρού

Έλληνες «αποκρυπτογραφούν» το κλάμα του μωρού

18:53 1/6/2018

Μια καινοτόμα εφαρμογή

Εκτακτο - Απομακρύνεται η συμφωνία με τα Σκόπια

Εκτακτο - Απομακρύνεται η συμφωνία με τα Σκόπια

18:49 1/6/2018

Η ΠΓΔΜ δεν φαίνεται έτοιμη

«Όχι» της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών στην εκχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας

«Όχι» της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών στην εκχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας

15:23 1/6/2018

εκφράζει την ανησυχία της

Στην Αθήνα η μεγαλύτερη εμπορική έκθεση κάνναβης

Στην Αθήνα η μεγαλύτερη εμπορική έκθεση κάνναβης

15:00 1/6/2018

Δείτε τις φωτογραφίες

Με σταυρό υποχρεωτικά τα δημόσια κτίρια της Βαυαρίας

Με σταυρό υποχρεωτικά τα δημόσια κτίρια της Βαυαρίας

14:57 1/6/2018

Πολλοί οι επικριτές του διατάγματος

Άνοιξε η νέα πρότυπη λαϊκή αγορά στο κέντρο!

Άνοιξε η νέα πρότυπη λαϊκή αγορά στο κέντρο!

14:55 1/6/2018

στην οδό Καυταντζόγλου

Δωρεάν σπιρομετρήσεις από το δήμο Θεσσαλονίκης

Δωρεάν σπιρομετρήσεις από το δήμο Θεσσαλονίκης

14:53 1/6/2018

Με στόχο την έγκαιρη διάγνωση

Διακοπή νερού στη Θεσσαλονίκη

Διακοπή νερού στη Θεσσαλονίκη

14:47 1/6/2018

ΕΥΑΘ

Φοιτητικό Στεγαστικό Επίδομα - Ξεκινούν οι αιτήσεις

Φοιτητικό Στεγαστικό Επίδομα - Ξεκινούν οι αιτήσεις

14:43 1/6/2018

Όσα πρέπει να ξέρετε

Κλασικά Έπιπλα