Έρχονται το Καλοκαίρι τα πέντε πρώτα "σούπερ" τρένα

11/12/2019 17:50    ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Τέλη του καλοκαιριού έρχονται στην Ελλάδα από την Ιταλία τα πέντε πρώτα υπερσύγχρονα τρένα τύπου "ασημένιο βέλος" και θα ακολουθήσουν σε 1,5 χρόνο τα υβριδικά τρένα που αποτελούν ό,τι πιο νέο έχει να επιδείξει η τεχνολογία, όπως ανακοίνωσε σήμερα σύμφωνα με το ΑΠΕ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθηγητής, Φίλιππος Τσαλίδης, κάνοντας λόγο για "νέα εποχή στον ελληνικό σιδηρόδρομο".

Ο κ. Τσαλίδης ανακοίνωσε  μια σειρά από μεγάλες επενδύσεις "πολλών εκατομμυρίων" όπως ανέφερε, στον τομέα των νέων τεχνολογιών που θα συμβάλουν αποφασιστικά στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του Ελληνικού Σιδηροδρόμου ώστε να "φτάσει σύντομα στα Ευρωπαϊκά επίπεδα".

Μόνο για τις νέες τεχνολογίες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχεδιάζει να επενδύσει 50 εκατομμύρια ευρώ και μάλιστα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. 

Ειδικά για το νέο σύστημα ηλεκτρονικής κράτησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  όπου οι επιβάτες θα μπορούν να κλείνουν εισιτήρια και να προγραμματίζουν τα ταξίδια τους όπως στα αεροπλάνα, η εταιρεία θα επενδύσει πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ.

Παράλληλα σχεδιάζεται και μία νέα καινοτομία αυτή του "Ενιαίου Εισιτηρίου" όπου κάποιος θα μπορεί να ταξιδεύσει με το ίδιο εισιτήριο με τρένο, αεροπλάνο και πλοίο.

Ο κ. Τσαλίδης ανακοίνωσε ότι επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων θα γίνουν και για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των επισκευαστικών μονάδων της πρώην ΕΕΣΣΤΥ  που ενσωματώθηκε από χθες στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η αρχή θα γίνει από το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης όπου θα επισκευάζονται και θα συντηρούνται τα νέα τρένα που θα έλθουν από την Ιταλία και θα ακολουθήσει το εργοστάσιο της Αθήνας.

Ο κ. Τσαλίδης διαβεβαίωσε  ότι δεν θα θιγούν οι θέσεις εργασίας των εργαζομένων της  πρώην ΕΕΣΣΤΥ που θα πάψει και τυπικά να υπάρχει από την 1η Ιανουαρίου ενώ αντιθέτως προγραμματίζονται 400 προσλήψεις. Επίσης η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας "της νέας μεγάλης ΤΡΑΙΝΟΣΕ "θα συμπεριλάβει τώρα και τους εργαζόμενους της πρώην ΕΕΣΣΤΥ.

Ανοικτό το ενδιαφέρον και για δρομολόγια Μετρό -Τραμ

Ερωτηθείς αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ήθελε να μπει στο δίκτυο του Μετρό και του Τραμ, ο κ. Τσαλίδης απάντησε λακωνικά λέγοντας χαρακτηριστικά: "Μα εμείς έχουμε άδεια λειτουργίας για  αστικές  και υπεραστικές  συγκοινωνίες". 

Σε άλλη ερώτηση αν η εταιρεία θα ενδιαφέρονταν να πάρει το Μετρό και το Τραμ σε περίπτωση ιδιωτικοποίησης του ή να αναλάβει την λειτουργία του απάντησε ότι "αυτό είναι κάτι που θα το συναποφασίσουμε μαζί με την Ιταλική μητρική μας εταιρεία Trainitalia."

Ο κ. Τσαλίδης τόνισε ότι είναι όλα νόμιμα σχετικά με το μνημόνιο 15 έτους συνεργασίας της ΤΑΙΝΟΣΕ με τον Ελληνικό Δημόσιο για την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών που υπέγραψε στις 30 Νοεμβρίου με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή. Εξήγησε ότι η σχετική προκήρυξη είχε ανακοινωθεί από τον Οκτώβριο του 2018, όπως προβλέπει η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, και μέσα στον έναν χρόνο που μεσολάβησε δεν εκδήλωσε κανένας άλλος σχετικό ενδιαφέρον πλην της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πρόσθεσε δε ότι στο πλαίσιο αυτής της 15ετους Συμφωνίας η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δεσμευτεί να κάνει μια σειρά άπο σημαντικές επενδύσεις σε τροχαίο Υλικό, νέες τεχνολογίες κ.α.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι εκσυγχρονίζεται συνεχώς σε όλα τα επίπεδα το δρομολόγιο Αθήνα -Θεσσαλονίκη. Τώρα τις γιορτές θα μπουν δύο ακόμη δρομολόγια  υπέρ ταχείας με μια μόνο στάση στη Λάρισα ή το Λιανοκλάδι. Επίσης αναβαθμίζεται το WiFi όπου το επιτρέπει τη δίκτυο των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας - γιατί μεγάλο μέρος των περιοχών όπου διέρχεται το τρένο δεν καλύπτεται-. Ακόμη θα δημιουργηθεί μια εφαρμογή (app) για την εξυπηρέτηση των επιβατών αλλά και μια αίθουσα ειδικά για τους επιχειρηματίες που επιλέγουν το ταξίδι  με το τρένο στην οποία θα τους παρέχονται διάφορες ανέσεις για να εργάζονται παράλληλα. Η νέα γρήγορη γραμμή που καλύπτει τη διαδρομή σε λιγότερο από 4 ώρες είναι απολύτως επιτυχημένη είπε.

Για τον Προαστιακό της Αθήνας ο κ. Τσαλίδης εξήγησε ότι η υποδομή όπως είναι  σήμερα και ανήκει στον ΟΣΕ δεν επιτρέπει να δρομολογηθούν περισσότερα τρένα. Απέδωσε επίσης σε μια σειρά από τεχνικά προβλήματα - θέματα ασφαλείας κυρίως των σταθμών- που έχουν  να κάνουν με τον ΟΣΕ το γεγονός ότι δεν λειτουργούν τα ακυρωτικά μηχανήματα παρότι έχουν μπει εδώ και δύο χρόνια. "Εμείς πιέζουμε, είπε, εδώ και δύο χρόνια αλλά δεν έχει γίνει τίποτα.  Η ζημιά και για μας και για τον ΟΑΣΑ είναι μεγάλη αφού υπολογίζεται  πως μόνο το 5% των επιβατών χτυπάνε τα εισιτήρια".



Επόμενο Προηγούμενο
 

Στη μνήμη των 353.000 - Αυτή είναι η φανέλα που επιθυμεί η ΠΑΕ Απόλλων Πόντου

Στη μνήμη των 353.000 - Αυτή είναι η φανέλα που επιθυμεί η ΠΑΕ Απόλλων Πόντου

12:13 16/9/2017

Άμεση αντίδραση υπήρξε από την ΠΑΕ Απόλλων Πόντου...

Η ΕΠΟ απαγορεύει τα μηνύματα για τη Γενοκτονία στις φανέλες των Ποντιακών ομάδων

Η ΕΠΟ απαγορεύει τα μηνύματα για τη Γενοκτονία στις φανέλες των Ποντιακών ομάδων

12:02 16/9/2017

έγγραφο

Πρόγραμμα δωρεάν μαθημάτων πληροφορικής

Πρόγραμμα δωρεάν μαθημάτων πληροφορικής

11:40 16/9/2017

Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Δεν παίρνει «μπροστά» η ηλεκτροκίνηση

Δεν παίρνει «μπροστά» η ηλεκτροκίνηση

11:22 16/9/2017

Πόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα

Συναυλία αύριο στον Κήπο των Εποχών της Νέας Παραλίας με ελεύθερη είσοδο

Συναυλία αύριο στον Κήπο των Εποχών της Νέας Παραλίας με ελεύθερη είσοδο

11:11 16/9/2017

Μια μεγάλη μουσική συνάντηση

Καταργείται το λαδόξυδο στις ταβέρνες!

Καταργείται το λαδόξυδο στις ταβέρνες!

11:07 16/9/2017

από 1.1.2018

Ποια επιδόματα κόβονται στην τρίτη αξιολόγηση

Ποια επιδόματα κόβονται στην τρίτη αξιολόγηση

11:01 16/9/2017

Κόφτης 50% στο επίδομα θέρμανσης

Πορεία στη μνήμη του Παύλου Φύσσα στη Θεσσαλονίκη

Πορεία στη μνήμη του Παύλου Φύσσα στη Θεσσαλονίκη

10:21 16/9/2017

Τέσσερα χρόνια από την δολοφονία του

Θεσσαλονίκη: Οι συναυλίες αυτό το Σ/Κ στην 82η ΔΕΘ!

Θεσσαλονίκη: Οι συναυλίες αυτό το Σ/Κ στην 82η ΔΕΘ!

10:02 16/9/2017

Το μουσικό φινάλε για την Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης

Αρχίζει τη Δευτέρα ο νέος κύκλος «Αθληση και Ψυχαγωγία στη Φύση»

Αρχίζει τη Δευτέρα ο νέος κύκλος «Αθληση και Ψυχαγωγία στη Φύση»

09:47 16/9/2017

του δήμου Θεσσαλονίκης

Κλασικά Έπιπλα