Φόρεσαν το κόκκινο γιλέκο και στάθηκαν σε κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης. Γνωστά πρόσωπα της πόλης, άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών,υποστηριχτές και φίλοι πήραν για μία ώρα τη θέση των πωλητών του περιοδικού "Σχεδία", προκειμένου να συμβάλλουν στον αγώνα επιβίωσης και να στείλουν μήνυμα ενάντια στη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό.
Η συγκεκριμένη δράση πραγματοποιείται κάθε χρόνο, την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου και είναι αφιερωμένη στους ανά τον κόσμο πωλητές των περιοδικών δρόμου. Οι πωλητές της "Σχεδίας" προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικά πληθυσμιακές ομάδες: άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.
Η πώληση του περιοδικού αποτελεί μια ξεχωριστή ευκαιρία για τους πωλητές να εξασφαλίσουν ένα ελάχιστο, αξιοπρεπές εισόδημα, αλλά και μέσο απεγκλωβισμού από το φαύλο κύκλο της κοινωνικής απομόνωσης και του αποκλεισμού. Αποτελεί επίσης ένα επιπλέον κίνητρο να ξαναχτίσουν τις ζωές τους.
Τα πόστα τους στους δρόμους της Θεσσαλονίκης πήραν, από τις 11 το πρωί, o πρεσβευτής Βέλτιστων Πρακτικών του ΟΗΕ Αλέξανδρος Τανασκίδης, ο καλλιτέχνης Γιώργος Μαυρίδης, η σκηνοθέτρια και ηθοποιός Βαρβάρα Δουμανίδου, ο ηθοποιός Μάκης Παπαδημητρίου, η διευθύντρια του Ιδρύματος «Μέλισσα» Βασιλεία Μαύρου, η συγγραφέας Χαρά Χρυσάφη, η ψυχοθεραπεύτρια Νέλη Βυζαντιάδου, η κοινωνική ανθρωπολόγος στο Solidarity Now Σοφία Γκαρανέ, ο καθηγητής Συμβολικής και Δογματικής Θεολογίας στο ΑΠΘ και μουσικός Χρυσόστομος Σταμούλης, η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, η ραδιοφωνική παραγωγός Πέτρα Καρυώτη,οι δημοσιογράφοι Κατερίνα Ρενιέρη, Ναυσικά Γκράτσιου, Κωστής Ζαφειράκης, Νικόλ Καζαντζίδου, Αλεξάνδρα Παπαδάκη, Έλενα Παπαδημητρίου, Έρη Χριστοφορίδου, μέλη της ομάδας του TFC Magazine, εργαζόμενοι των εταιρειών Oxygen και Teleperformance, εκπρόσωποι του Κέντρου Προστασίας Ανηλίκων «Φάρος του Κόσμου», μαθητές και καθηγητές των εκπαιδευτηρίων «Βασιλειάδη».
Η "Σχεδία" είναι το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου και μέλος του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων Δρόμου (International Network of Street Papers-INSP), το οποίο απαριθμεί 122 περιοδικά δρόμου, σε 41 χώρες, με 14.000 άστεγους, άνεργους πωλητές και 6.000.000 διεθνώς αναγνώστες, σύμφωνα με το ΑΠΕ.