Σπίρτζης: Εντός του έτους ενισχύονται με προσωπικό τα μέσα μαζικής μεταφοράς

30/8/2018 19:19    υπουργός Μεταφορών
«Στον τομέα των υποδομών πρέπει να κάνουμε πολλά βήματα, όχι απλώς να ονοματίσουμε τα έργα που πρέπει να γίνουν, αλλά να δώσουμε πραγματική υπόσταση σε μία σειρά από θεσμικές τομές που έχουν γίνει, ώστε να μπουν στη ζωή μας και να δει ο πολίτης την διαφορετική λειτουργία και τον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο γίνονται τα δημόσια έργα. Και βέβαια, ένα συγκεκριμένο, ιεραρχημένο, αξιολογημένο σχέδιο υποδομών, για όλη τη χώρα. Να ξέρουμε όλοι ποιες είναι οι υποδομές που πρέπει να γίνουν, ποιο είναι το σχέδιο, γιατί αυτή η ιεράρχηση και όχι κάποια άλλη».

Αυτό δήλωσε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό "105,5 Στο Κόκκινο", ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, τονίζοντας ότι «η μεγάλη προτεραιότητα πλέον πρέπει να δοθεί στις μεταφορές, στα μαζικά μέσα μεταφοράς και την ποιοτική τους αναβάθμιση. Πόσο κοστίζουν στον πολίτη στην καθημερινότητα, τι ποιότητα έχουν και τι ποσότητα, στην Αθήνα, την Θεσσαλονίκη, σε όλη την Ελλάδα. Δεν μπορεί η χώρα να περιμένει, με μία νεοφιλελεύθερη λογική μη σχεδιασμού και υποστελέχωσης σε σειρά κρίσιμων τομέων. Δεν είναι π.χ. δυνατόν να μην έχουμε οδηγούς στα λεωφορεία, να μην έχουμε μηχανοδηγούς στα τρένα και στο μετρό, να μην έχουμε ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, γιατί το κόστος για τους αντίστοιχους οργανισμούς είναι πολλαπλάσιο».

 Θα υπάρξει πρόγραμμα ενίσχυσης με ανθρώπινο δυναμικό για τους συγκεκριμένους φορείς, επιβεβαίωσε ο κ. Σπίρτζης, «προφανώς, θα είναι κερδοφόρο για αυτούς τους οργανισμούς». Οι προσλήψεις θα γίνουν «προφανώς μέσω ΑΣΕΠ, προφανώς με ορθολογισμό, προφανώς με απόλυτο κριτήριο το τι πραγματικά χρειάζονται».

 Αναφερόμενος στη σημερινή κατάσταση, ο κ. Σπίρτζης επιβεβαίωσε ότι το προηγούμενο διάστημα και με την τουριστική περίοδο στην κορύφωσή της, υπήρχαν περιπτώσεις που στην "μπλε γραμμή" του μετρό κινείτο συρμός ανά 20 λεπτά, ενώ «υπάρχουν και χειρότερα, λόγω έλλειψης προσωπικού, απαγόρευσης προσλήψεων σε κρίσιμες ειδικότητες, ενός δογματισμού που υπάρχει», καθώς «έχουμε αποδείξει ότι αυτά που πληρώνουν οι Οργανισμοί σε ρεπό και σε υπερωρίες είναι πολλαπλάσια του να κάνουν τις απαραίτητες προσλήψεις».
 
Όπως προανήγγειλε, οι σχετικές κινήσεις για την ενίσχυση των μαζικών μεταφορών με προσωπικό «θα γίνουν μέσα στον χρόνο», ενώ σημείωσε ότι «ο προγραμματισμός δεν είναι προσλήψεις για να κάνουμε προσλήψεις, γίνεται μεγάλη προσπάθεια αναθεώρησης του πώς λειτουργούν οι αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη. Ο ΟΑΣΑ και ο ΟΣΕΘ (ο αντίστοιχος φορέας της Θεσσαλονίκης) θα έχουν σχεδιασμό σε επίπεδο νομού και όχι μόνο στο χώρο ευθύνης του. Θα εντάξουν στο σχεδιασμό και τα ΚΤΕΛ στις περιφερειακές ενότητες Αττικής και Θεσσαλονίκης αντίστοιχα. Τότε θα πρέπει να αναλύσουμε τις πραγματικές ανάγκες σε αυτούς τους οργανισμούς και τα διαφορετικά στάδια για την εξέλιξη και την παράδοση του μετρό στην Θεσσαλονίκη (δοκιμαστικά το 2019 και κανονικά το 2020) και την επέκταση στην Αθήνα, με την έναρξη του έργου της Γραμμής 4». 


ΑΠΕ

Επόμενο Προηγούμενο
 

Κολλάς με την πρώτη μπουκιά: Το σουβλατζίδικο με τον πεντανόστιμο γύρο στα κάρβουνα δικαίως σαρώνει (pics)

Κολλάς με την πρώτη μπουκιά: Το σουβλατζίδικο με τον πεντανόστιμο γύρο στα κάρβουνα δικαίως σαρώνει (pics)

19:42 11/1/2024

Εδώ θα βρεις γεύσεις που θα σε συγκλονίσουν

Η λίστα με τη σημασία των emojis

Η λίστα με τη σημασία των emojis

18:42 11/1/2024

Οσο απίστευτο κι αν φαίνεται, τα μικρά εικονίδια που χρησιμοποιούνται στις συνομιλίες στα κοινωνικά δίκτυα για να εκφράζουν συναισθήματα

Μεταχειρισμένα βιβλία - τα καλύτερα παλαιοβιβλιοπωλεία

Μεταχειρισμένα βιβλία - τα καλύτερα παλαιοβιβλιοπωλεία

18:37 11/1/2024

Θα σας παρουσιάσουμε, τα καλύτερα παλαιοβιβλιοπωλεία της Θεσσαλονίκης

Ο Στέλιος Ρόκκος επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη μετά το θάνατο του αδερφού του

Ο Στέλιος Ρόκκος επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη μετά το θάνατο του αδερφού του

18:33 11/1/2024

Για μία τελευταία εμφάνιση στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανιζόταν

«Είναι για πολλές κλωτσιές»: Απασφάλισε on air ο Νίκος Μάνεσης…

«Είναι για πολλές κλωτσιές»: Απασφάλισε on air ο Νίκος Μάνεσης…

14:54 11/1/2024

Tι συμβούλεψε τους γονείς.

Αδάμαντος 4, Λυκαβηττός: Το πιο γνωστό σπίτι στην ιστορία της ελληνικής TV δεν βρισκόταν εκεί που έψαχναν όλοι

Αδάμαντος 4, Λυκαβηττός: Το πιο γνωστό σπίτι στην ιστορία της ελληνικής TV δεν βρισκόταν εκεί που έψαχναν όλοι

19:29 10/1/2024

Έγινε και δικό μας σπίτι!

Ο ναός των καλοφαγάδων: Το μαγαζί με τις μεγάλες μερίδες και το πιάτο- όνειρο που έμαθε όλη η Αθήνα (Pics)

Ο ναός των καλοφαγάδων: Το μαγαζί με τις μεγάλες μερίδες και το πιάτο- όνειρο που έμαθε όλη η Αθήνα (Pics)

14:20 10/1/2024

Ένα από τα πιο ξακουστά μαγαζιά της πόλης

Κουίζ «Παρά 5»: Έχεις τις γνώσεις να κάνεις πάνω από 8/10 στο κουίζ που χάνει κι ο Καπουτζίδης;

Κουίζ «Παρά 5»: Έχεις τις γνώσεις να κάνεις πάνω από 8/10 στο κουίζ που χάνει κι ο Καπουτζίδης;

14:19 10/1/2024

Ένα κουίζ για το «Παρά 5» και τον πιο εμβληματικό χαρακτήρα του.

Μέτρα προστασίας των αστέγων ενόψει κακοκαιρίας

Μέτρα προστασίας των αστέγων ενόψει κακοκαιρίας

13:41 10/1/2024

Έκτακτα μέτρα για την προστασία των ευπαθών κοινωνικών ομάδων και κυρίως των αστέγων από το ψύχος, παίρνει ο Δήμος Καλαμαριάς.

Κατάθεση Δελτίου Απογραφής στρατευσίμων γεννηθέντων το έτος 2006

Κατάθεση Δελτίου Απογραφής στρατευσίμων γεννηθέντων το έτος 2006

13:40 10/1/2024

2/01 - 31/03

Κλασικά Έπιπλα