Πλατφόρμα παραπόνων από τον ΟΣΕΘ

24/11/2025 14:19    Με φωτογραφίες και βίντεο

Θα μπορούν να γίνονται είτε επώνυμα, είτε ανώνυμα - Για τα προβλήματα στις μετακινήσεις με λεωφορεία ή Μετρό

Τη δημιουργία νέας σύγχρονης πλατφόρμας παρατηρήσεων και επισημάνσεων προωθεί ο ΟΣΕΘ για τους πολίτες που θέλουν επώνυμα ή ανώνυμα, να εκφράσουν παράπονο ή να προχωρήσουν σε αναφορές για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια της μετακίνησης τους με λεωφορεία, μετρό ή κατά τη διάρκεια της αναμονής τους σε στάσεις και σταθμούς.

Ο ΟΣΕΘ έχει υπογράψει σχετική σύμβαση με τον ανάδοχο ο οποίος υποχρεούται να παραδώσει προς χρήση την πλατφόρμα μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου 2025.

Το νέο σύστημα, σύμφωνα με την απόφαση του ΟΣΕΘ και όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, θα παρέχει μια χρηστική σειρά από σύγχρονες δυνατότητες, τόσο για τον πολίτη – επιβάτη όσο και για τους διαχειριστές της (ΟΣΕΘ - ΟΑΣΘ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ).

Περιλαμβάνει φόρμα υποβολής αναφοράς όπου θα παρέχεται η δυνατότητα επιλογής του μέσου μετακίνησης, αν το πρόβλημα αφορά σε λεωφορεία αστικών ή υπεραστικών γραμμών ή στο μετρό κ.λπ.

Μέσω της πλατφόρμας παρέχεται η δυνατότητα στον χρήστη να επιλέξει τον τύπο του προβλήματος που αντιμετωπίζει (π.χ. καθυστέρηση, κακοτεχνία, καθαριότητα, βλάβη, πληροφόρηση) να γράψει το μήνυμα του να παραθέσει την τοποθεσία που έλαβε χώρα το πρόβλημα μέσω χάρτη (click-to-placemarker) ή μέσω του gps της συσκευής του χρήστη.

Επίσης, δίνεται η δυνατότητα μεταφόρτωσης φωτογραφιών ή και βίντεο. Ο πολίτης που θα επιλέξει να προσφύγει στην αποστολή παρατήρησης ή παραπόνου, θα μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη του, μέχρι την τελική απάντηση σε πραγματικό χρόνο, ενώ θα λαμβάνει άμεσα ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα με το οποίο θα επιβεβαιώνεται η καταχώρηση του στην πλατφόρμα.

Το παράπονο ή η όποια επισήμανση μπορούν να γίνουν είτε επώνυμα είτε ανώνυμα ενώ οι διαχειριστές της πλατφόρμας θα εφαρμόζουν πλήρως τον γενικό κανονισμό περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Η πλατφόρμα απευθύνεται σε Έλληνες πολίτες και σε αλλοδαπούς επισκέπτες καθώς υπάρχει η δυνατότητα αναφοράς και στα αγγλικά.

«Στόχος μας είναι η απευθείας και μόνιμη επικοινωνία με τους πολίτες ώστε να βελτιώνονται σε πραγματικό χρόνο όποια προβλήματα εντοπίζονται από το επιβατικό κοινό. Η επόμενη μέρα στις μεταφορές έχει ως βασικό πρωταγωνιστή τον επιβάτη και η προτεραιότητα μας ως Αρχή Μεταφορών της Θεσσαλονίκης είναι η άριστη εξυπηρέτηση κάθε επιβάτη», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας

Επόμενο Προηγούμενο
 

Εγκαινιάζεται η τριμερής έκθεση «Κοινοί Ιεροί Τόποι στα Βαλκάνια και στη Μεσόγειο»

Εγκαινιάζεται η τριμερής έκθεση «Κοινοί Ιεροί Τόποι στα Βαλκάνια και στη Μεσόγειο»

12:30 19/9/2017

το Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου

Έκτακτες διακοπές νερού σε Πολίχνη και Πυλαία

Έκτακτες διακοπές νερού σε Πολίχνη και Πυλαία

12:27 19/9/2017

ΕΥΑΘ

Φιλανθρωπικό μπάρμπεκιου στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή

Φιλανθρωπικό μπάρμπεκιου στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή

12:07 19/9/2017

«BBQ στο Αγρόκτημα»

Πλήγμα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

Πλήγμα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

12:03 19/9/2017

σε σύγκρουση κυβέρνηση και Fraport

Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία νέων ΚΤΕΟ μέσα στις... γειτονιές

Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία νέων ΚΤΕΟ μέσα στις... γειτονιές

11:52 19/9/2017

Σαφείς κίνδυνοι περιβαλλοντικής υποβάθμισης του αστικού ιστού

Σε έξαρση η ιλαρά!

Σε έξαρση η ιλαρά!

11:44 19/9/2017

ΚΕΕΛΠΝΟ

Οι παράμετροι του ΟΗΕ για την επίλυση του Κυπριακού

Οι παράμετροι του ΟΗΕ για την επίλυση του Κυπριακού

11:41 19/9/2017

Συνάντηση Αναστασιάδη με τον γ.γ. του ΟΗΕ στις 22 Σεπτεμβρίου

Ανοίγει ξανά ο φάκελος για τα βασανιστήρια στον Βαγγέλη Γιακουμάκη

Ανοίγει ξανά ο φάκελος για τα βασανιστήρια στον Βαγγέλη Γιακουμάκη

11:03 19/9/2017

που βρέθηκε νεκρός στις αρχές του 2015

Ο φετινός Αύγουστος ήταν ο δεύτερος πιο ζεστός εδώ και 137 χρόνια!

Ο φετινός Αύγουστος ήταν ο δεύτερος πιο ζεστός εδώ και 137 χρόνια!

10:59 19/9/2017

σύμφωνα με τη NASA

Τα σημεία του οδικού δικτύου της Θεσσαλονίκης που γίνονται εργασίες

Τα σημεία του οδικού δικτύου της Θεσσαλονίκης που γίνονται εργασίες

09:03 19/9/2017

Αναλυτικά τα σημεία

Κλασικά Έπιπλα