Ακόμη και μια μπύρα είναι ανθυγιεινή

25/8/2018 09:49     μελέτη
Μια μελέτη που χρησιμοποιεί δεδομένα από 28 εκατομμύρια ανθρώπους, δείχνει ότι το αλκοόλ βλάπτει από την πρώτη σταγόνα. Και είναι υπεύθυνο για περισσότερους θανάτους παγκοσμίως από ό, τι αναμενόταν. Αυτό αποδεικνύεται από μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Lancet (GBD Alcohol Colaborators, 2018).

Τα αποτελέσματα έρχονται σε αντίθεση με μελέτες που υποδηλώνουν ότι οι μικρές ποσότητες αλκοόλ - το τυπικό παράδειγμα: ένα ποτήρι κρασί την ημέρα - μπορούν να είναι επωφελείς για την υγεία. Επιπλέον, διευκρινίζουν η κατανάλωση αλκοόλ αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κινδύνους για την υγεία παγκοσμίως. 

Η επικεφαλής της μελέτης , Εμμανουέλα Γακίδου, καθηγητρια στο πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον θέλει αυστηρότερους νόμους, όπως «φόρους επί των πωλήσεων, έλεγχο στη διαθεσιμότητα και το χρόνο που μπορεί να πωληθεί στο αλκοόλ, καθώς και έλεγχο της διαφήμισης αλκοόλ». Εν ολίγοις, η μελέτη δείχνει ότι δεν υπάρχει ασφαλές επίπεδο χρήσης αλκοόλ, γράφουν οι συντάκτες.

Η μελέτη περιέλαβε δεδομένα από 694 έρευνες σχετικά με την κατανάλωση αλκοόλ και 592 σχετικά με τις επιπτώσεις στην υγεία, σε 28 εκατομμύρια ανθρώπους. Οπως υποστηρίζουν οι ερευνητές ,αν δούμε τους παράγοντες που κάνουν τους ανθρώπους να πεθαίνουν πρόωρα ή ζουν με αναπηρίες, το αλκοόλ βρίσκεται στην έβδομη θέση πίσω το κάπνισμα ή την υψηλή αρτηριακή πίεση. Ο λόγος: Το αλκοόλ προκαλεί διάφορες ασθένειες όπως καρκίνος, κίρρωση του ήπατος, υπέρταση, καθώς επίης φυματίωση και τροχαία ατυχήματα.

Το αλκοόλ αντιπροσωπεύει το 2,2% όλων των θανάτων μεταξυ των γυναικών και το 6,8% του συνόλου των θανάτων στους άνδρες παγκοσμίως, σύμφωνα με τη μελέτη. Αν δουμε την ηλικιακή ομάδα 15 έως 49 ετών,τα ποσοστά αυτά είναι αντίστοιχα στο 3,8% και στο 12,2 %.



ΑΠΕ

Επόμενο Προηγούμενο
 

Θερινός Δημοτικός κινηματογράφος “cine AYRA”

Θερινός Δημοτικός κινηματογράφος “cine AYRA”

19:00 5/7/2026

Από Πέμπτη 2 Ιουλιου έως και Τετάρτη 8 Ιουλιου

«Ο Σώζων Εαυτόν Σωθήτω» του Eduardo de Filippo στο Θέατρο Κήπου

«Ο Σώζων Εαυτόν Σωθήτω» του Eduardo de Filippo στο Θέατρο Κήπου

19:00 5/7/2026

Δευτέρα 27/7 - Τετάρτη 29/7

Η Εθνική θα αντιμετωπίσει την Πορτογαλία για τα προκριματικά του World Cup

Η Εθνική θα αντιμετωπίσει την Πορτογαλία για τα προκριματικά του World Cup

18:18 5/7/2026

Πού θα δείτε τον αγώνα και τι ώρα

Η Καλαμαριά σαλπάρει για τη μεγάλη γιορτή της θάλασσας και γίνεται πρωτεύουσα της νεανικής ιστιοπλοΐας

Η Καλαμαριά σαλπάρει για τη μεγάλη γιορτή της θάλασσας και γίνεται πρωτεύουσα της νεανικής ιστιοπλοΐας

17:10 5/7/2026

6/07 - 18/07

Ο «Οιδίπους Τύραννος» του Σοφοκλή στο Θέατρο Δάσους

Ο «Οιδίπους Τύραννος» του Σοφοκλή στο Θέατρο Δάσους

15:25 5/7/2026

Δευτέρα 6/7 και την Τρίτη 7/7

Άδειασα ένα μπουκάλι

Άδειασα ένα μπουκάλι

14:00 5/7/2026

Πάνω

Εφημερεύοντα Φαρμακεία την Κυριακή στην Καλαμαριά

Εφημερεύοντα Φαρμακεία την Κυριακή στην Καλαμαριά

10:53 5/7/2026

Κυριακή 5/7

Εκδηλώσεις μνήμης για τα 52 χρόνια από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο

Εκδηλώσεις μνήμης για τα 52 χρόνια από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο

20:20 4/7/2026

5/07

Τριήμερη εκδρομή στην Αλεξανδρούπολη για τα ΚΑΠΗ Καλαμαριάς

Τριήμερη εκδρομή στην Αλεξανδρούπολη για τα ΚΑΠΗ Καλαμαριάς

16:10 4/7/2026

4 έως 6 Σεπτεμβρίου

Εν τω μεταξύ περνάς από παιδική χαρά

Εν τω μεταξύ περνάς από παιδική χαρά

16:00 4/7/2026

Γονείς

Κλασικά Έπιπλα