Νέα διεθνής καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό

27/7/2020 13:21    «Greece. More than a destination»
Με τίτλο «Greece. More than a destination» («Ελλάδα. Πολλά περισσότερα από ένας προορισμός») ο ΕΟΤ και η AEGEAN παρουσιάζουν μια ακόμη νέα διαφημιστική καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό. Σε μια πολύ ιδιαίτερη περίοδο και με το βλέμμα πια στραμμένο στο 2021, η νέα καμπάνια του ΕΟΤ θυμίζει ότι η Ελλάδα είναι κάτι περισσότερο από ένας προορισμός διακοπών, τονίζεται στην ανακοίνωση του ΕΟΤ, σύμφωνα με το Αθηναικό πρακτορείο.

«Την επόμενη φορά που θα σχεδιάζεις τις διακοπές σου στην Ελλάδα, μη σκεφτείς απλά ένα μέρος, σκέψου ένα συναίσθημα», προτρέπει τον επισκέπτη το κεντρικό διαφημιστικό σποτ και τον προσκαλεί να βιώσει τη μοναδική εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού. Μέσα σε 42'' δευτερόλεπτα, ο θεατής μεταφέρεται σε αγαπημένους ελληνικούς προορισμούς και τα συναισθήματα που προκαλούνται αναμιγνύονται με τις εικόνες από τις ομορφιές του τόπου. Ελευθερία. Ευφορία. Χαλάρωση. Διασκέδαση. Ελλάδα, πάντα με όσα αναφέρονται στην ανακοίνωση.



Με αφορμή την έναρξη της καμπάνιας, ο γγ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, επισήμανε ότι «ο ΕΟΤ συνεχίζει και ενισχύει την στρατηγική συνεργασία του με την AEGEAN, με στόχο την προβολή του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Η καμπάνια που τρέχει ήδη ειναι εξαιρετικά στοχευμένη και καλά μελετημένη και φυσικά εντάσσεται στο πλαίσιο των δράσεων ασφαλούς επανεκκίνησης του τουρισμού μας. Ειδικά αυτή την περίοδο είναι εξαιρετικά σημαντική για τον ΕΟΤ η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες, καθώς κεντρικός στόχος μας είναι η ενίσχυση των εισερχόμενων ξένων επισκεπτών στη χώρα. Η συνεργασία μας με την AEGEAN θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα σε πολλά επίπεδα. Με την ευκαιρία θα ήθελα να συγχαρώ όλα τα στελέχη του ΕΟΤ αλλά και της AEGEAN που δούλεψαν σκληρά για να φέρουν σε πέρας την καμπάνια υπό δύσκολες συνθήκες και να τους ευχαριστήσω για το εξαιρετικό αποτέλεσμα».

Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Marketing της AEGEAN Μαρίνα Βάλβη ανέφερε πως «σε μια περίοδο που η ανάγκη για προβολή της χώρας μας είναι ζωτικής σημασίας, η στρατηγική συνεργασία της AEGEAN με τον ΕΟΤ είναι περισσότερο σημαντική από ποτέ. Κι αυτό γιατί ιδιαίτερα τώρα, η δυναμική των συνεργειών είναι αυτή που θα δώσει την απαραίτητη ώθηση ώστε η χώρα μας να αποτελέσει την πιο ελκυστική επιλογή προορισμού. Η καμπάνια που σχεδιάσαμε από κοινού με τον ΕΟΤ, βασίζεται στα συναισθήματα που γεννά ο τόπος μας, γιατί αυτά είναι που μένουν στο μυαλό και την καρδιά του επισκέπτη, αυτά είναι που αναζητά, ακόμη κι όταν δε βρίσκεται εκεί. Δεν καλούμε τον επισκέπτη στην Κρήτη, τη Σαντορίνη, την Ικαρία. Τον προσκαλούμε στην χαρά, την ηρεμία, την ελευθερία. Και το συναίσθημα ξεκινάει από την πτήση με την AEGEAN, την πρώτη επαφή με την Ελλάδα».

Λίγα λόγια για την καμπάνια

Πρόκειται για μια πρωτοποριακή, δυναμική και τεχνικά απαιτητική διαφημιστική εκστρατεία, όπως τονίζεται, καθώς δεν υλοποιείται ταυτόχρονα και με τον ίδιο τρόπο σε όλες τις αγορές, αλλά προσαρμόζεται στις μεταβολές που έχει επιβάλει η πανδημία στο ταξιδιωτικό κοινό. Σε καθημερινή βάση, τα επιδημιολογικά δεδομένα των χωρών ενδιαφέροντος αντιπαραβάλλονται με τα διαθέσιμα στοιχεία για την πρόθεση ταξιδιού, καθορίζοντας το ιδανικό «country mix» (μείγμα χωρών) για την αποτελεσματική προώθηση στις αγορές στόχευσης.

Ειδικότερα, η καμπάνια απευθύνεται στους επισκέπτες από τις χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Κύπρο, Ισραήλ, Ελβετία, Ολλανδία, Βέλγιο και Αυστρία και έχει μεταφραστεί σε 6 γλώσσες. Ενώ θα προβάλλεται με στοχευμένες ενέργειες μέχρι το τέλος του έτους σε όλα τα διαδικτυακά μέσα (Facebook, Instagram, YouTube) καθώς και στα κανάλια της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της AEGEAN και τα δημοφιλή social media που διαθέτει όσο και τις οθόνες εντός των αεροσκαφών της.



Επόμενο Προηγούμενο
 

Οι δύο υγιεινές δίαιτες που συνιστά ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας

Οι δύο υγιεινές δίαιτες που συνιστά ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας

19:59 13/5/2018

Φάτε σαν Έλληνες...

Έλληνες έριξαν φως στη διαδικασία γέννησης νέων άστρων

Έλληνες έριξαν φως στη διαδικασία γέννησης νέων άστρων

19:47 13/5/2018

Ένα σημαντικό βήμα προόδου για την κατανόηση..

Εξαπλό «σοκ» για συντάξεις - Τι θα συμβεί με τις μειώσεις

Εξαπλό «σοκ» για συντάξεις - Τι θα συμβεί με τις μειώσεις

19:34 13/5/2018

ΝΕΟ ΣΟΚ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ

ΔΕΗ: Κλείνουν οι αιτήσεις για 163 προσλήψεις

ΔΕΗ: Κλείνουν οι αιτήσεις για 163 προσλήψεις

19:31 13/5/2018

Δυο προκηρύξεις

Επίθεση στο Παρίσι: Το Ισλαμικό Κράτος ανέλαβε την ευθύνη

Επίθεση στο Παρίσι: Το Ισλαμικό Κράτος ανέλαβε την ευθύνη

19:25 13/5/2018

Γάλλος υπήκοος, γεννημένος στην Τσετσενία ο δράστης

Ο Σαββίδης φέρνει την Πάολα για να γιορτάσει ο ΠΑΟΚ το κύπελλο

Ο Σαββίδης φέρνει την Πάολα για να γιορτάσει ο ΠΑΟΚ το κύπελλο

19:17 13/5/2018

μόνο για σήμερα

Περισσότερα ελικόπτερα και καναντέρ στη μάχη με τις φλόγες φέτος το καλοκαίρι

Περισσότερα ελικόπτερα και καναντέρ στη μάχη με τις φλόγες φέτος το καλοκαίρι

18:48 13/5/2018

Τι δήλωσε ο υφυπουργός Εξωτερικών

Καλαμαριά - Ζητείται βοηθός σερβιτόρου

Καλαμαριά - Ζητείται βοηθός σερβιτόρου

18:27 13/5/2018

Firenze

Κισσαμικός - Απόλλων Πόντου 2-1

Κισσαμικός - Απόλλων Πόντου 2-1

18:15 13/5/2018

με ανατροπή στις καθυστερήσεις

Επίδομα στέγασης: Πώς θα πάρετε 175 ευρώ το μήνα

Επίδομα στέγασης: Πώς θα πάρετε 175 ευρώ το μήνα

17:53 13/5/2018

Περισσότερες από 150.000 οικογένειες θα λάβουν οικονομική ενίσχυση

Κλασικά Έπιπλα