Νέα διεθνής καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό

27/7/2020 13:21    «Greece. More than a destination»
Με τίτλο «Greece. More than a destination» («Ελλάδα. Πολλά περισσότερα από ένας προορισμός») ο ΕΟΤ και η AEGEAN παρουσιάζουν μια ακόμη νέα διαφημιστική καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό. Σε μια πολύ ιδιαίτερη περίοδο και με το βλέμμα πια στραμμένο στο 2021, η νέα καμπάνια του ΕΟΤ θυμίζει ότι η Ελλάδα είναι κάτι περισσότερο από ένας προορισμός διακοπών, τονίζεται στην ανακοίνωση του ΕΟΤ, σύμφωνα με το Αθηναικό πρακτορείο.

«Την επόμενη φορά που θα σχεδιάζεις τις διακοπές σου στην Ελλάδα, μη σκεφτείς απλά ένα μέρος, σκέψου ένα συναίσθημα», προτρέπει τον επισκέπτη το κεντρικό διαφημιστικό σποτ και τον προσκαλεί να βιώσει τη μοναδική εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού. Μέσα σε 42'' δευτερόλεπτα, ο θεατής μεταφέρεται σε αγαπημένους ελληνικούς προορισμούς και τα συναισθήματα που προκαλούνται αναμιγνύονται με τις εικόνες από τις ομορφιές του τόπου. Ελευθερία. Ευφορία. Χαλάρωση. Διασκέδαση. Ελλάδα, πάντα με όσα αναφέρονται στην ανακοίνωση.



Με αφορμή την έναρξη της καμπάνιας, ο γγ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, επισήμανε ότι «ο ΕΟΤ συνεχίζει και ενισχύει την στρατηγική συνεργασία του με την AEGEAN, με στόχο την προβολή του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Η καμπάνια που τρέχει ήδη ειναι εξαιρετικά στοχευμένη και καλά μελετημένη και φυσικά εντάσσεται στο πλαίσιο των δράσεων ασφαλούς επανεκκίνησης του τουρισμού μας. Ειδικά αυτή την περίοδο είναι εξαιρετικά σημαντική για τον ΕΟΤ η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες, καθώς κεντρικός στόχος μας είναι η ενίσχυση των εισερχόμενων ξένων επισκεπτών στη χώρα. Η συνεργασία μας με την AEGEAN θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα σε πολλά επίπεδα. Με την ευκαιρία θα ήθελα να συγχαρώ όλα τα στελέχη του ΕΟΤ αλλά και της AEGEAN που δούλεψαν σκληρά για να φέρουν σε πέρας την καμπάνια υπό δύσκολες συνθήκες και να τους ευχαριστήσω για το εξαιρετικό αποτέλεσμα».

Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Marketing της AEGEAN Μαρίνα Βάλβη ανέφερε πως «σε μια περίοδο που η ανάγκη για προβολή της χώρας μας είναι ζωτικής σημασίας, η στρατηγική συνεργασία της AEGEAN με τον ΕΟΤ είναι περισσότερο σημαντική από ποτέ. Κι αυτό γιατί ιδιαίτερα τώρα, η δυναμική των συνεργειών είναι αυτή που θα δώσει την απαραίτητη ώθηση ώστε η χώρα μας να αποτελέσει την πιο ελκυστική επιλογή προορισμού. Η καμπάνια που σχεδιάσαμε από κοινού με τον ΕΟΤ, βασίζεται στα συναισθήματα που γεννά ο τόπος μας, γιατί αυτά είναι που μένουν στο μυαλό και την καρδιά του επισκέπτη, αυτά είναι που αναζητά, ακόμη κι όταν δε βρίσκεται εκεί. Δεν καλούμε τον επισκέπτη στην Κρήτη, τη Σαντορίνη, την Ικαρία. Τον προσκαλούμε στην χαρά, την ηρεμία, την ελευθερία. Και το συναίσθημα ξεκινάει από την πτήση με την AEGEAN, την πρώτη επαφή με την Ελλάδα».

Λίγα λόγια για την καμπάνια

Πρόκειται για μια πρωτοποριακή, δυναμική και τεχνικά απαιτητική διαφημιστική εκστρατεία, όπως τονίζεται, καθώς δεν υλοποιείται ταυτόχρονα και με τον ίδιο τρόπο σε όλες τις αγορές, αλλά προσαρμόζεται στις μεταβολές που έχει επιβάλει η πανδημία στο ταξιδιωτικό κοινό. Σε καθημερινή βάση, τα επιδημιολογικά δεδομένα των χωρών ενδιαφέροντος αντιπαραβάλλονται με τα διαθέσιμα στοιχεία για την πρόθεση ταξιδιού, καθορίζοντας το ιδανικό «country mix» (μείγμα χωρών) για την αποτελεσματική προώθηση στις αγορές στόχευσης.

Ειδικότερα, η καμπάνια απευθύνεται στους επισκέπτες από τις χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Κύπρο, Ισραήλ, Ελβετία, Ολλανδία, Βέλγιο και Αυστρία και έχει μεταφραστεί σε 6 γλώσσες. Ενώ θα προβάλλεται με στοχευμένες ενέργειες μέχρι το τέλος του έτους σε όλα τα διαδικτυακά μέσα (Facebook, Instagram, YouTube) καθώς και στα κανάλια της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της AEGEAN και τα δημοφιλή social media που διαθέτει όσο και τις οθόνες εντός των αεροσκαφών της.



Επόμενο Προηγούμενο
 

«Ύμνος» της Telegraph για την Θεσσαλονίκη - «Η ελληνική απάντηση στο Παρίσι»

«Ύμνος» της Telegraph για την Θεσσαλονίκη - «Η ελληνική απάντηση στο Παρίσι»

14:02 19/9/2017

δεν υπολείπεται από την πόλη του φωτός...

Το προφίλ της Ελληνίδας κακοποιημένης γυναίκας

Το προφίλ της Ελληνίδας κακοποιημένης γυναίκας

13:27 19/9/2017

Τα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας αυξάνονται συνεχώς

«Πατρίδας Αρωθυμία»- Μνήμες του Πόντου στον δήμο Παύλου Μελά

«Πατρίδας Αρωθυμία»- Μνήμες του Πόντου στον δήμο Παύλου Μελά

13:03 19/9/2017

«Σεπτέμβριος όπως … Πολιτισμός»

Εγκαινιάζεται η τριμερής έκθεση «Κοινοί Ιεροί Τόποι στα Βαλκάνια και στη Μεσόγειο»

Εγκαινιάζεται η τριμερής έκθεση «Κοινοί Ιεροί Τόποι στα Βαλκάνια και στη Μεσόγειο»

12:30 19/9/2017

το Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου

Έκτακτες διακοπές νερού σε Πολίχνη και Πυλαία

Έκτακτες διακοπές νερού σε Πολίχνη και Πυλαία

12:27 19/9/2017

ΕΥΑΘ

Φιλανθρωπικό μπάρμπεκιου στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή

Φιλανθρωπικό μπάρμπεκιου στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή

12:07 19/9/2017

«BBQ στο Αγρόκτημα»

Πλήγμα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

Πλήγμα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

12:03 19/9/2017

σε σύγκρουση κυβέρνηση και Fraport

Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία νέων ΚΤΕΟ μέσα στις... γειτονιές

Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία νέων ΚΤΕΟ μέσα στις... γειτονιές

11:52 19/9/2017

Σαφείς κίνδυνοι περιβαλλοντικής υποβάθμισης του αστικού ιστού

Σε έξαρση η ιλαρά!

Σε έξαρση η ιλαρά!

11:44 19/9/2017

ΚΕΕΛΠΝΟ

Οι παράμετροι του ΟΗΕ για την επίλυση του Κυπριακού

Οι παράμετροι του ΟΗΕ για την επίλυση του Κυπριακού

11:41 19/9/2017

Συνάντηση Αναστασιάδη με τον γ.γ. του ΟΗΕ στις 22 Σεπτεμβρίου

Κλασικά Έπιπλα