Θεσσαλονίκη: Έρχονται σαρωτικές αλλαγές στον ΟΑΣΘ!

21/9/2018 07:22    Ιωάννης Τσιωνάς
Του Γιώργου Καλλίνη

Ολοκληρώνεται από στιγμή σε στιγμή η αναδιάρθρωση των συγκοινωνιών της πόλης, όπως τόνισε στο «typosthes.gr» ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, Ιωάννης Τσιωνάς και αναμένονται σαρωτικές αλλαγές.

Οι βασικές αναπροσαρμογές, οι οποίες θα ανακοινωθούν τις επόμενες μέρες θα γίνουν πάνω στις γραμμές κορμού Νο 2, 3 και 8 οι οποίες συνδέουν τα δύο άκρα της πόλης, με σκοπό να προσομοιάζουν τις γραμμές του Μετρό. «Θα έχουμε δύο παράλληλες γραμμές, η μία Βασ. Όλγας –Τσιμισκή-Δικαστήρια-Κτελ και η άλλη θα καλύπτει την Εγνατία, από το ΙΚΕΑ μέχρι το σταθμό. Αυτές οι 2 γραμμές θα μοιάζουν με τις στάσεις του Μετρό, ενώ ταυτόχρονα θα υπάρχει κοινή εξυπηρέτηση στη περιοχή του ΙΚΕΑ όπου οι γραμμές τέμνονται, ενώ είμαστε και πολύ χαρούμενοι που επιτέλους θα εξυπηρετηθεί καλύτερα και η περιοχή από τα Δικαστήρια στα ΚΤΕΛ», εξηγεί ο κ. Τσιωνάς.

Ο στόχος αυτών των αλλαγών, σύμφωνα με τον κ. Τσιωνά είναι η συχνότητα των λεωφορείων σε αυτούς τους παράλληλους άξονες να είναι πιο συχνή από την ισχύουσα, περίπου κάθε 10 λεπτά. «Τα συνολικά οχήματα που θα επηρεαστούν θα είναι 34 και οι αλλαγές θα ισχύσουν από την 1η Οκτώβρη. Νωρίτερα, θα υπάρξει μια καμπάνια ενημέρωσης για όλες τις αλλαγές, έτσι ώστε οι επιβάτες να είναι ενήμεροι και να μην ταλαιπωρηθούν», εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος, τονίζοντας παράλληλα ότι θα πρέπει να υπάρχει υπομονή και κατανόηση από το επιβατικό κοινό, ειδικά τους πρώτους μήνες της εφαρμογής του νέου σχεδίου.

Συγκεκριμένα, για να μην επιβαρυνθούν από τις αλλαγές οι επιβάτες της γραμμής «3», θα υπάρξει υποστήριξη από το λεωφορείο «33», ενώ και οι στάσεις της γραμμής «5» θα αλλάξουν για να καλύψουν όλη την παραλιακή, αλλά και από την Όλγας προς την Εγνατία. «Οι επιβάτες πρέπει να θυμούνται ότι το συγκοινωνιακό σύστημα είναι φτιαγμένο για μια άλλη εποχή, είναι ένα αγκυλωμένο σύστημα. Είμαστε στην εποχή της έξυπνης διαχείρισης και το υπάρχον σύστημα πρέπει να αλλάξει ολόκληρο», σύμφωνα με τον κ. Τσιωνά.

Οι αλλαγές στις στάσεις των λεωφορείων και η γενικότερη αναδιάταξη του στόλου και στις υπόλοιπες γραμμές, θα ολοκληρωθεί σε βάθος μηνών, ενώ όπως ξεκαθαρίζει ο κ. Τσιωνάς οι γενικότερες αλλαγές στο συγκοινωνιακό χάρτη θα διαρκέσουν περίπου 3 χρόνια. Τέλος, υπάρχουν σκέψεις και σχεδιασμοί για αλλαγές στις συγκοινωνίες στη Δυτική Θεσσαλονίκη, αλλά ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί.   



typosthes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Δάνειο 20 εκατ. ευρώ στο Δ. Θεσσαλονίκης για υποδομές εκπαίδευσης, περιβάλλοντος, ενέργειας

Δάνειο 20 εκατ. ευρώ στο Δ. Θεσσαλονίκης για υποδομές εκπαίδευσης, περιβάλλοντος, ενέργειας

09:07 15/10/2017

ΕΤΕπ

Οι δρόμοι του κρασιού της Πελοποννήσου στη Θεσσαλονίκη

Οι δρόμοι του κρασιού της Πελοποννήσου στη Θεσσαλονίκη

09:05 15/10/2017

Δευτέρα 23 Οκτωβρίου

Μυστήριο με νέα ανακοίνωση για

Μυστήριο με νέα ανακοίνωση για "ακραίο συμβάν" σχετικά με τα βαρυτικά κύματα

09:03 15/10/2017

NASA

Μέχρι τις 10 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη το θωρακισμένο καταδρομικό «Γ. Αβέρωφ»

Μέχρι τις 10 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη το θωρακισμένο καταδρομικό «Γ. Αβέρωφ»

08:58 15/10/2017

Γενικό Επιτελείο Ναυτικού

Συνελήφθη 48χρονος στην Καλαμαριά για απόπειρα απάτης

Συνελήφθη 48χρονος στην Καλαμαριά για απόπειρα απάτης

08:55 15/10/2017

το απόγευμα της Παρασκευής

Ο καιρός σήμερα στην Καλαμαριά

Ο καιρός σήμερα στην Καλαμαριά

08:52 15/10/2017

15 Οκτωβρίου

Η Θεσσαλονίκη τιμά σήμερα το Ναύαρχο Βότση

Η Θεσσαλονίκη τιμά σήμερα το Ναύαρχο Βότση

08:47 15/10/2017

Βότσεια 2017

Με εγκαύματα σε όλο το σώμα βρέθηκε 25χρονος στις γραμμές του ΟΣΕ

Με εγκαύματα σε όλο το σώμα βρέθηκε 25χρονος στις γραμμές του ΟΣΕ

08:44 15/10/2017

Λάρισα

Τρίτο Ενιαύσιο Ιερατικό Συνέδριο ​της Ιεράς ​ Μητροπόλεως Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς

Τρίτο Ενιαύσιο Ιερατικό Συνέδριο ​της Ιεράς ​ Μητροπόλεως Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς

08:37 15/10/2017

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Καταιγίδα» ηλεκτρικών αυτοκινήτων έρχεται στην Ευρώπη

«Καταιγίδα» ηλεκτρικών αυτοκινήτων έρχεται στην Ευρώπη

08:33 15/10/2017

Η «μάχη των στάνταρντ» που μπερδεύει τους καταναλωτές- οδηγούς

Κλασικά Έπιπλα