ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Μηνιγγίτιδα στα παιδιά: Όλα όσα ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ξέρουν οι γονείς!

Μηνιγγίτιδα στα παιδιά: Όλα όσα ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ξέρουν οι γονείς!

12:34 12/11/2018

μία δυνητικά απειλητική κατάσταση

Η Ελλάδα στους λαούς υπό εξαφάνιση

Η Ελλάδα στους λαούς υπό εξαφάνιση

12:15 12/11/2018

επιστημονική μελέτη

Το καλύτερο Pink Floyd show στον κόσμο έρχεται στη Θεσσαλονίκη!

Το καλύτερο Pink Floyd show στον κόσμο έρχεται στη Θεσσαλονίκη!

12:07 12/11/2018

17 Νοεμβρίου

Στην κυπριακή ΑΟΖ το γεωτρύπανο ετοιμο για την πρώτη γεώτρηση

Στην κυπριακή ΑΟΖ το γεωτρύπανο ετοιμο για την πρώτη γεώτρηση

12:02 12/11/2018

ExxonMobil

Ψαλίδι έως 50% για παλαιά χρέη στα Ταμεία εξετάζει το υπουργείο Εργασίας

Ψαλίδι έως 50% για παλαιά χρέη στα Ταμεία εξετάζει το υπουργείο Εργασίας

11:58 12/11/2018

ποιους αφορά

Διακοπή νερού στην Καλαμαριά

Διακοπή νερού στην Καλαμαριά

11:49 12/11/2018

ΕΥΑΘ

Μητροπολίτης Καλαμαριάς: Η συμφωνία Τσίπρα – Ιερώνυμου «μπάζει» από παντού (βιντεο)

Μητροπολίτης Καλαμαριάς: Η συμφωνία Τσίπρα – Ιερώνυμου «μπάζει» από παντού (βιντεο)

11:09 12/11/2018

Ιουστίνος

Αρμοδιότητα της ΕΥΑΘ ο καθαρισμός φρεατίων

Αρμοδιότητα της ΕΥΑΘ ο καθαρισμός φρεατίων

11:01 12/11/2018

Περιφέρεια

Περιφέρεια: 350 νέα έργα βελτιώνουν την καθημερινότητα 2 εκατ. κατοίκων

Περιφέρεια: 350 νέα έργα βελτιώνουν την καθημερινότητα 2 εκατ. κατοίκων

09:45 12/11/2018

Κεντρική Μακεδονία

Μουσική «πνοή»... για 1η φορά στην καρδιά της Θεσσαλονίκης

Μουσική «πνοή»... για 1η φορά στην καρδιά της Θεσσαλονίκης

09:35 12/11/2018

Το πρόγραμμα

Κλασικά Έπιπλα