ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Φευγουν οι ΗΠΑ από τη συμφωνία με τη Ρωσία για τα πυρηνικά

Φευγουν οι ΗΠΑ από τη συμφωνία με τη Ρωσία για τα πυρηνικά

18:36 21/10/2018

INF

Τσιτσιπάς: Ιστορικός τίτλος για το Ελληνικό τένις!

Τσιτσιπάς: Ιστορικός τίτλος για το Ελληνικό τένις!

18:21 21/10/2018

Το… σήκωσε στη Στοκχόλμη

Δεκατρείς μετανάστες τραυματίστηκαν σε τροχαίο

Δεκατρείς μετανάστες τραυματίστηκαν σε τροχαίο

18:12 21/10/2018

Ε.ο. Καβάλας - Θεσσαλονίκης

Μητρόπολη Καλαμαριάς - Παράρτημα της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής

Μητρόπολη Καλαμαριάς - Παράρτημα της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής

14:03 21/10/2018

αναγνωρισμένη από το κράτος

Τα 7 στρατιωτικά μουσεία της Κεντρικής Μακεδονίας

Τα 7 στρατιωτικά μουσεία της Κεντρικής Μακεδονίας

13:54 21/10/2018

τριπλός εορτασμός της Θεσσαλονίκης

ΛΑΕ: Χιλιάδες στρέμματα της Καλαμαριάς στο υπερταμείο! Δείτε ποια

ΛΑΕ: Χιλιάδες στρέμματα της Καλαμαριάς στο υπερταμείο! Δείτε ποια

13:49 21/10/2018

Σύμφωνα με τη ΛΑΕ

Η Ελλάδα δεύτερη χώρα στην Ευρώπη σε εθισμό στο διαδίκτυο

Η Ελλάδα δεύτερη χώρα στην Ευρώπη σε εθισμό στο διαδίκτυο

13:45 21/10/2018

ΕΕΜΔΕΔ

Καλαμαριά: Τελευταία παράσταση για το παιδικό έργο «Η σταχτοπούτα»

Καλαμαριά: Τελευταία παράσταση για το παιδικό έργο «Η σταχτοπούτα»

13:18 21/10/2018

με ελεύθερη είσοδο

Καλαμαριά: Σήμερα η παρουσίαση βιβλίου του Δ. Κωνσταντινίδη

Καλαμαριά: Σήμερα η παρουσίαση βιβλίου του Δ. Κωνσταντινίδη

11:54 21/10/2018

Χηλής

Επέκταση αιγιαλίτιδας ζώνης: Τι σημαίνει - Γιατί είναι σημαντική

Επέκταση αιγιαλίτιδας ζώνης: Τι σημαίνει - Γιατί είναι σημαντική

00:41 21/10/2018

από τα 6 στα 12 ναυτικά μίλια

Κλασικά Έπιπλα