ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Στη Θεσσαλονίκη ο Τίμιος Σταυρός του Παναγιου Τάφου

Στη Θεσσαλονίκη ο Τίμιος Σταυρός του Παναγιου Τάφου

11:01 13/10/2018

δειτε το πρόγραμμα

Facebook - Χακερ χτύπησαν λογαριασμούς 29 εκατομ. χρηστών

Facebook - Χακερ χτύπησαν λογαριασμούς 29 εκατομ. χρηστών

10:44 13/10/2018

παραδέχτηκε το Facebook

Τουρκική χυδαιότητα: «Ειρηνευτική επιχείρηση» η εισβολή στην Κύπρο

Τουρκική χυδαιότητα: «Ειρηνευτική επιχείρηση» η εισβολή στην Κύπρο

10:36 13/10/2018

προκλητική ανακοίνωση

Ημέρα Χωρίς Σουτιέν σήμερα - Τι ακριβώς “γιορτάζουμε”

Ημέρα Χωρίς Σουτιέν σήμερα - Τι ακριβώς “γιορτάζουμε”

09:57 13/10/2018

no bra day

«Παγώνουν» τα διόδια Ωραιοκάστρου λόγω πολιτικού κόστους!

«Παγώνουν» τα διόδια Ωραιοκάστρου λόγω πολιτικού κόστους!

09:19 13/10/2018

εξωτερική περιφερειακή

Δύο αστυνομικοί σε μεγάλο κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών

Δύο αστυνομικοί σε μεγάλο κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών

09:03 13/10/2018

επιχείρηση της ΕΛΑΣ σε εξέλιξη

Καλαμαριά: Η ΡΕΚΚ καταδικάζει τους δημοτικούς συμβούλους που αποχώρησαν

Καλαμαριά: Η ΡΕΚΚ καταδικάζει τους δημοτικούς συμβούλους που αποχώρησαν

08:50 13/10/2018

Ανακοίνωση

Δημιούργησαν ποντίκια με δύο μητέρες!

Δημιούργησαν ποντίκια με δύο μητέρες!

08:38 13/10/2018

Κινεζικη ακαδημία

Πώς η έλλειψη ύπνου «σκοτώνει» τη μνήμη

Πώς η έλλειψη ύπνου «σκοτώνει» τη μνήμη

08:35 13/10/2018

Το πείραμα της αϋπνίας

Δήμος Καλαμαριάς: Τα θέματα της οικονομικής επιτροπής

Δήμος Καλαμαριάς: Τα θέματα της οικονομικής επιτροπής

07:44 13/10/2018

24η τακτική συνεδρίαση

Κλασικά Έπιπλα