ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Τροχαία - Με τέρμα γκάζι οι οδηγοί της Θεσσαλονίκης

Τροχαία - Με τέρμα γκάζι οι οδηγοί της Θεσσαλονίκης

16:01 12/9/2018

στοιχεία

Λουκέτο σε γνωστή ιδιωτική κλινική της Θεσσαλονίκης

Λουκέτο σε γνωστή ιδιωτική κλινική της Θεσσαλονίκης

15:56 12/9/2018

Τίτλοι τέλους

Ο χαιρετισμός του Δημάρχου Καλαμαριάς για τη νέα σχολική χρονιά σε Γυμνάσια - Λύκεια

Ο χαιρετισμός του Δημάρχου Καλαμαριάς για τη νέα σχολική χρονιά σε Γυμνάσια - Λύκεια

15:21 12/9/2018

Θεοδόσης Μπακογλίδης

Ο χαιρετισμός του Δημάρχου Καλαμαριάς για τη νέα σχολική χρονιά στα δημοτικά

Ο χαιρετισμός του Δημάρχου Καλαμαριάς για τη νέα σχολική χρονιά στα δημοτικά

15:13 12/9/2018

Θεοδόσης Μπακογλίδης

«Στα τέλη Οκτωβρίου έτοιμο προς χρήση το γήπεδο του Απόλλωνα»

«Στα τέλη Οκτωβρίου έτοιμο προς χρήση το γήπεδο του Απόλλωνα»

07:08 12/9/2018

Μιχάλης Φωτιάδης

Τι αλλάζει στις άδειες οδήγησης

Τι αλλάζει στις άδειες οδήγησης

06:54 12/9/2018

υπουργείο Μεταφορών

Συλλήψεις για διακίνηση προσφύγων στη Θεσσαλονίκη

Συλλήψεις για διακίνηση προσφύγων στη Θεσσαλονίκη

06:51 12/9/2018

Σχεδόν καθημερινα

ΕΝΦΙΑ: Έως πότε μπορείτε να υποβάλετε τροποποιητική δήλωση

ΕΝΦΙΑ: Έως πότε μπορείτε να υποβάλετε τροποποιητική δήλωση

06:46 12/9/2018

Taxisnet

Ο Έλληνας πλανόδιος πωλητής που δημιούργησε τον πιο γνωστό οίκο κοσμημάτων

Ο Έλληνας πλανόδιος πωλητής που δημιούργησε τον πιο γνωστό οίκο κοσμημάτων

05:11 12/9/2018

BVLGARI

Αστυνομικός μπέρδεψε το σπίτι της και σκότωσε το γείτονά της!

Αστυνομικός μπέρδεψε το σπίτι της και σκότωσε το γείτονά της!

05:07 12/9/2018

Ντάλας

Κλασικά Έπιπλα