ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Εθνικό πένθος στην Ιταλία για την τραγωδία στη Γένοβα

Εθνικό πένθος στην Ιταλία για την τραγωδία στη Γένοβα

01:23 16/8/2018

ο πρωθυπουργός Κόντε

Εορταστικές εκδηλώσεις στην Παναγία Σουμελά στο Βέρμιο

Εορταστικές εκδηλώσεις στην Παναγία Σουμελά στο Βέρμιο

01:11 16/8/2018

μεγαλοπρέπεια και κατάνυξη

Συνελήφθη 80χρονος για τη δολοφονία της γυναίκας του

Συνελήφθη 80χρονος για τη δολοφονία της γυναίκας του

01:06 16/8/2018

στο Βόλο

Οι ενέργειες που οδήγησαν στην απελευθέρωση των δύο Ελλήνων στρατιωτικών

Οι ενέργειες που οδήγησαν στην απελευθέρωση των δύο Ελλήνων στρατιωτικών

01:02 16/8/2018

βιντεο

Πατέρας σκότωσε τον γιο του μπροστά στη μητέρα του

Πατέρας σκότωσε τον γιο του μπροστά στη μητέρα του

00:58 16/8/2018

Αιγάλεω

Τώρα - Δείτε ζωντανά την άφιξη των Στρατιωτικών στην Ελλάδα

Τώρα - Δείτε ζωντανά την άφιξη των Στρατιωτικών στην Ελλάδα

03:28 15/8/2018

ζωντανή μετάδοση

«Επιτέλους ελεύθεροι, στον δρόμο για την πατρίδα» οι Έλληνες στρατιωτικοί

«Επιτέλους ελεύθεροι, στον δρόμο για την πατρίδα» οι Έλληνες στρατιωτικοί

02:46 15/8/2018

φτανουν Θεσσαλονίκη

Νέα μέθοδος Ελληνοκύπριου ερευνητή για τη διάγνωση σπάνιου καρκίνου

Νέα μέθοδος Ελληνοκύπριου ερευνητή για τη διάγνωση σπάνιου καρκίνου

02:14 15/8/2018

Βρετανία

Τοποθετήθηκαν πασαλάκια σε δρόμους της Θεσσαλονίκης

Τοποθετήθηκαν πασαλάκια σε δρόμους της Θεσσαλονίκης

02:10 15/8/2018

από τον δήμο

Κολπική Μαρμαρυγή, η «σιωπηλή νόσος» με σοβαρές συνέπειες

Κολπική Μαρμαρυγή, η «σιωπηλή νόσος» με σοβαρές συνέπειες

02:01 15/8/2018

ένας τύπος αρρυθμίας

Κλασικά Έπιπλα