ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Βραβείο για τη διαχείριση του προσφυγικού στο δήμο Θεσσαλονίκης

Βραβείο για τη διαχείριση του προσφυγικού στο δήμο Θεσσαλονίκης

19:47 11/7/2018

από την Le Monde

Πρόσληψη 147 ατόμων στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Πρόσληψη 147 ατόμων στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

19:40 11/7/2018

προκήρυξη

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε ξεκινούν τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πότε ξεκινούν τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια

19:36 11/7/2018

πρόεδρος της Αττικό Μετρό

Επίτροπος Χαν: «Αναδιάρθρωση» συνόρων αν υπάρξει συμφωνία Ελλάδας- Αλβανίας

Επίτροπος Χαν: «Αναδιάρθρωση» συνόρων αν υπάρξει συμφωνία Ελλάδας- Αλβανίας

19:30 11/7/2018

διευκρινήσεις

Οριστικό: Τον Μάιο οι αυτοδιοικητικές εκλογές μαζί με τις Ευρωεκλογές

Οριστικό: Τον Μάιο οι αυτοδιοικητικές εκλογές μαζί με τις Ευρωεκλογές

19:22 11/7/2018

βιντεο

Κρίση στις ελληνορωσικές σχέσεις για το Σκοπιανό - Απέλαση διπλωματών!

Κρίση στις ελληνορωσικές σχέσεις για το Σκοπιανό - Απέλαση διπλωματών!

19:12 11/7/2018

video

17η γιορτή καρπουζιού στον Καστανά

17η γιορτή καρπουζιού στον Καστανά

00:44 11/7/2018

του Δήμου Χαλκηδόνας

76 κάδοι ανακύκλωσης χαρτιού στον Δήμο Καλαμαριάς - Δείτε που

76 κάδοι ανακύκλωσης χαρτιού στον Δήμο Καλαμαριάς - Δείτε που

00:41 11/7/2018

Πρόγραμμα Ανακύκλωσης

Ξεκίνησε το «στρώσιμο» των γραμμών στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Ξεκίνησε το «στρώσιμο» των γραμμών στο Μετρό Θεσσαλονίκης

00:25 11/7/2018

από το σταθμό Ανάληψη

Βρέθηκε πλάκα με 13 στίχους της Οδύσσειας (Βιντεο)

Βρέθηκε πλάκα με 13 στίχους της Οδύσσειας (Βιντεο)

00:15 11/7/2018

στην Ολυμπία

Κλασικά Έπιπλα