ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Πολίτες και φορείς της Θεσσαλονίκης γέμισαν λουλούδια το Μνημείο Ολοκαυτώματος

Πολίτες και φορείς της Θεσσαλονίκης γέμισαν λουλούδια το Μνημείο Ολοκαυτώματος

00:48 5/7/2018

μια συμβολική διαμαρτυρία

Τσίπρας: Βαλκάνια χωρίς εθνικισμούς αλλά με συνανάπτυξη και συνεργασία (βίντεο)

Τσίπρας: Βαλκάνια χωρίς εθνικισμούς αλλά με συνανάπτυξη και συνεργασία (βίντεο)

00:45 5/7/2018

Θεσσαλονίκη

Το καλοκαίρι απειλεί τα ανδρικά γεννητικά όργανα

Το καλοκαίρι απειλεί τα ανδρικά γεννητικά όργανα

00:43 5/7/2018

Οι αιτίες

Τριπλή καραμπόλα στην Περιφερειακή Οδό

Τριπλή καραμπόλα στην Περιφερειακή Οδό

18:45 4/7/2018

το μεσημέρι

Φεύγουν οι λαμαρίνες από το σταθμό ''Συντριβάνι'' του Μετρό

Φεύγουν οι λαμαρίνες από το σταθμό ''Συντριβάνι'' του Μετρό

18:41 4/7/2018

Μετρό Θεσσαλονίκης

H Google επιβεβαίωσε ότι τρίτοι μπορεί να διαβάζουν τα emails μας

H Google επιβεβαίωσε ότι τρίτοι μπορεί να διαβάζουν τα emails μας

18:38 4/7/2018

εφαρμογές

Οι σκύλοι «διαβάζουν» τα συναισθήματα στο πρόσωπό μας

Οι σκύλοι «διαβάζουν» τα συναισθήματα στο πρόσωπό μας

18:32 4/7/2018

νέα μελέτη

Ο Ζάεφ καλωσορίζει τους στρατιώτες του στο ΝΑΤΟ και την «Μακεδονία»!

Ο Ζάεφ καλωσορίζει τους στρατιώτες του στο ΝΑΤΟ και την «Μακεδονία»!

18:18 4/7/2018

video

ΕΦΚΑ: Οι ημερομηνίες πληρωμής δόσεων για οφειλέτες του τ. ΟΑΕΕ

ΕΦΚΑ: Οι ημερομηνίες πληρωμής δόσεων για οφειλέτες του τ. ΟΑΕΕ

18:12 4/7/2018

διευκρινίσεις

Αυτοκτόνησε ζευγάρι στη Θεσσαλονίκη: Έπασχαν από σκλήρυνση κατά πλάκας

Αυτοκτόνησε ζευγάρι στη Θεσσαλονίκη: Έπασχαν από σκλήρυνση κατά πλάκας

18:09 4/7/2018

στο σπίτι των κουμπάρων τους

Κλασικά Έπιπλα