ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Θεσσαλονίκη: 100.000 επισκέπτες το χρόνο θα έχει το Μουσείο Ολοκαυτώματος

Θεσσαλονίκη: 100.000 επισκέπτες το χρόνο θα έχει το Μουσείο Ολοκαυτώματος

00:54 3/7/2018

στο επίκεντρο της συνεδρίασης

«Παράθυρο» αποφυλάκισης για τους δύο Έλληνες στρατιωτικούς;

«Παράθυρο» αποφυλάκισης για τους δύο Έλληνες στρατιωτικούς;

00:36 3/7/2018

Εξέφρασε ο πατέρας του Άγγελου

Θεσσαλονίκη: 22χρονη κατήγγειλε ότι την βίασαν τρεις νεαροί σε τουαλέτα μπαρ

Θεσσαλονίκη: 22χρονη κατήγγειλε ότι την βίασαν τρεις νεαροί σε τουαλέτα μπαρ

00:27 3/7/2018

σύλληψη τριών νεαρών

Ολιγοσπερμία: Τα συμπτώματα από ένα βασικό πρόβλημα γονιμότητας

Ολιγοσπερμία: Τα συμπτώματα από ένα βασικό πρόβλημα γονιμότητας

00:20 3/7/2018

μειωμένος αριθμός σπερματοζωαρίων

Μητσοτάκης: Αμεσα εκλογές.. Ο τραγέλαφος αυτός πρέπει επιτέλους να τελειώνει

Μητσοτάκης: Αμεσα εκλογές.. Ο τραγέλαφος αυτός πρέπει επιτέλους να τελειώνει

00:12 3/7/2018

Ο πρόεδρος της ΝΔ

Πάνω από 100 δισ. τα χρέη προς στην εφορία

Πάνω από 100 δισ. τα χρέη προς στην εφορία

00:10 3/7/2018

Απλήρωτοι φόροι 550 εκατ. τον Μάιο

Εορτή Αγίου Υακίνθου του κουβικουλάριου

Εορτή Αγίου Υακίνθου του κουβικουλάριου

00:09 3/7/2018

3 Ιουλίου

Ο καιρός στην Καλαμαριά σήμερα Τρίτη

Ο καιρός στην Καλαμαριά σήμερα Τρίτη

00:07 3/7/2018

3 Ιουλίου

Βέλγιο-Ιαπωνία 3-2

Βέλγιο-Ιαπωνία 3-2

23:42 2/7/2018

«Διαβολική» ανατροπή

Μητρόπολη Καλαμαριάς - Τα αποτελέσματα της λαχειοφόρου αγοράς

Μητρόπολη Καλαμαριάς - Τα αποτελέσματα της λαχειοφόρου αγοράς

20:15 2/7/2018

πίνακας

Κλασικά Έπιπλα