ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

O πρώτος αερόσακος για κινητά τηλέφωνα! Βιντεο

O πρώτος αερόσακος για κινητά τηλέφωνα! Βιντεο

17:58 2/7/2018

δειτε τον

Τσίπρας στο Υπουργικό Συμβούλιο: Ελπιδοφόρα η επόμενη μέρα  (ΒΙΝΤΕΟ)

Τσίπρας στο Υπουργικό Συμβούλιο: Ελπιδοφόρα η επόμενη μέρα (ΒΙΝΤΕΟ)

17:51 2/7/2018

Δείτε τα σημεία όπου στάθηκε

Πώς θα πάρουν οι δικαιούχοι τα δελτία κοινωνικού τουρισμού

Πώς θα πάρουν οι δικαιούχοι τα δελτία κοινωνικού τουρισμού

16:13 2/7/2018

ΟΠΕΚΑ

Θεσσαλονίκη: Έρχονται αλλαγές στα σημεία τερματισμού λεωφορείων του ΟΑΣΘ

Θεσσαλονίκη: Έρχονται αλλαγές στα σημεία τερματισμού λεωφορείων του ΟΑΣΘ

16:10 2/7/2018

Τι σχεδιάζεται

Αποκαθίστανται οι ζημιές από την κακοκαιρία στον δήμο Βόλβης

Αποκαθίστανται οι ζημιές από την κακοκαιρία στον δήμο Βόλβης

15:47 2/7/2018

από την κακοκαιρία

Στουρνάρας: Η Ελλάδα επιστρέφει στις αγορές

Στουρνάρας: Η Ελλάδα επιστρέφει στις αγορές

15:45 2/7/2018

ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος

Αποφυλακίζεται ο Άκης Τσοχατζόπουλος

Αποφυλακίζεται ο Άκης Τσοχατζόπουλος

15:41 2/7/2018

πρώην υπουργός

Καλαμαριά - ''Μαμά από το πουθενά'' στο Θερινό Κινηματογράφο Αύρα

Καλαμαριά - ''Μαμά από το πουθενά'' στο Θερινό Κινηματογράφο Αύρα

10:57 2/7/2018

βιντεο

Συγκέντρωση και μηχανοκίνητη πορεία για το ονοματολογικό

Συγκέντρωση και μηχανοκίνητη πορεία για το ονοματολογικό

10:48 2/7/2018

για τη Μακεδονία

Γυναίκα έπεσε από τον 2ο όροφο του Νοσοκομείου Γιαννιτσών

Γυναίκα έπεσε από τον 2ο όροφο του Νοσοκομείου Γιαννιτσών

10:46 2/7/2018

συνθήκες ερευνώνται

Κλασικά Έπιπλα