ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Το οδόστρωμα «κατάπιε» λεωφορείο έξω από τη Θεσσαλονίκη

Το οδόστρωμα «κατάπιε» λεωφορείο έξω από τη Θεσσαλονίκη

09:53 26/6/2018

φωτογραφιες

Ο Τσίπρας συνεχάρη τον Ερντογάν ζητώντας την απελευθέρωση των δύο στρατιωτικών

Ο Τσίπρας συνεχάρη τον Ερντογάν ζητώντας την απελευθέρωση των δύο στρατιωτικών

08:16 26/6/2018

Tηλεφωνική επικοινωνία

Η Ελλάδα υπέρ της μείωσης εκπομπών CO2 από τα αυτοκίνητα

Η Ελλάδα υπέρ της μείωσης εκπομπών CO2 από τα αυτοκίνητα

08:10 26/6/2018

Συμβούλιο των Υπουργών Περιβάλλοντος

Ξεκινά το Φεστιβάλ Ολύμπου

Ξεκινά το Φεστιβάλ Ολύμπου

08:01 26/6/2018

στις 30/6

Θεσσαλονίκη - Χρειάζονται 48 ώρες για εικόνα σεισμικής ακολουθίας

Θεσσαλονίκη - Χρειάζονται 48 ώρες για εικόνα σεισμικής ακολουθίας

07:57 26/6/2018

Μανώλης Σκορδίλης

Τέλος τα κινητά για τους μαθητές στα σχολεία

Τέλος τα κινητά για τους μαθητές στα σχολεία

07:42 26/6/2018

υπουργείο Παιδείας

Παρουσίαση βιβλίου σήμερα στην Καλαμαριά

Παρουσίαση βιβλίου σήμερα στην Καλαμαριά

07:21 26/6/2018

συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη

ΣΥΡΙΖΑ: Θλιβερά τα επεισόδια στη Θεσσαλονίκη – Να πάρει θέση ο ΠΑΟΚ

ΣΥΡΙΖΑ: Θλιβερά τα επεισόδια στη Θεσσαλονίκη – Να πάρει θέση ο ΠΑΟΚ

06:25 26/6/2018

Ανακοίνωση

Επί 3,5 ώρες «καιγόταν» το κέντρο της Θεσσαλονίκης (φωτο - βιντεο)

Επί 3,5 ώρες «καιγόταν» το κέντρο της Θεσσαλονίκης (φωτο - βιντεο)

06:16 26/6/2018

για την εκδήλωση Συριζα

Ο καιρός στην Καλαμαριά σήμερα Τρίτη

Ο καιρός στην Καλαμαριά σήμερα Τρίτη

06:12 26/6/2018

26 Ιουνίου

Κλασικά Έπιπλα