ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Νέα σελίδα για την Ισπανία: Τα ηνία της χώρας στον Σάντσεθ

Νέα σελίδα για την Ισπανία: Τα ηνία της χώρας στον Σάντσεθ

13:16 1/6/2018

Παρελθόν ο Ραχόι

Είναι ο Πλούτωνας ένας γιγάντιος κομήτης;

Είναι ο Πλούτωνας ένας γιγάντιος κομήτης;

12:53 1/6/2018

Νέα θεωρία

Εθελοντική αιμοδοσία στον Δήμο Αμπελοκήπων - Μενεμένης

Εθελοντική αιμοδοσία στον Δήμο Αμπελοκήπων - Μενεμένης

12:28 1/6/2018

Ημέρα Εθελοντή

Τέσσερις συλλήψεις σε επιχειρήσεις περιβαλλοντικές «βόμβες» (ΦΩΤΟ)

Τέσσερις συλλήψεις σε επιχειρήσεις περιβαλλοντικές «βόμβες» (ΦΩΤΟ)

12:19 1/6/2018

Θεσσαλονίκη

Καλαμαριά - Άτομο για delivery ζητείται στον πεζόδρομο

Καλαμαριά - Άτομο για delivery ζητείται στον πεζόδρομο

12:03 1/6/2018

πακετάς

Βρέθηκε το «άγιο δισκοπότηρο» της αντικαρκινικής έρευνας

Βρέθηκε το «άγιο δισκοπότηρο» της αντικαρκινικής έρευνας

11:50 1/6/2018

ανιχνεύει καρκίνους χρόνια πριν

Σοκ - Μαθητής αυτοκτόνησε με καραμπίνα!

Σοκ - Μαθητής αυτοκτόνησε με καραμπίνα!

11:47 1/6/2018

στα Χανιά

Ξεκινά η μεγάλη καλοκαιρινή γιορτή της Βόρειας Ελλάδας!

Ξεκινά η μεγάλη καλοκαιρινή γιορτή της Βόρειας Ελλάδας!

11:05 1/6/2018

4ο Φεστιβάλ Δάσους

Οργανωμένο κύκλωμα διακινούσε μεγάλες ποσότητες ναρκωτικών - ΦΩΤΟ

Οργανωμένο κύκλωμα διακινούσε μεγάλες ποσότητες ναρκωτικών - ΦΩΤΟ

11:00 1/6/2018

Θεσσαλονίκη

Θεσσαλονίκη - Η υπερυψωμένη γέφυρα στην περιφερειακή και η σύνδεση με το αεροδρόμιο

Θεσσαλονίκη - Η υπερυψωμένη γέφυρα στην περιφερειακή και η σύνδεση με το αεροδρόμιο

10:54 1/6/2018

Αναγκαία, αλλά και δύσκολη αναβάθμιση

Κλασικά Έπιπλα