ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Δείτε απο μέσα το βαγόνι του Μετρό Θεσσαλονίκης

Δείτε απο μέσα το βαγόνι του Μετρό Θεσσαλονίκης

01:08 13/9/2017

βίντεο

iPhone: Η Apple αποκάλυψε τα νέα της smartphones

iPhone: Η Apple αποκάλυψε τα νέα της smartphones

21:22 12/9/2017

iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus

Πέντε σημαντικοί λόγοι υγείας για να κάνετε συχνότερα σεξ

Πέντε σημαντικοί λόγοι υγείας για να κάνετε συχνότερα σεξ

21:13 12/9/2017

Νέα μελέτη

Μπαράζ παραβιάσεων και εμπλοκές με τουρκικά αεροπλάνα στο Αιγαίο

Μπαράζ παραβιάσεων και εμπλοκές με τουρκικά αεροπλάνα στο Αιγαίο

20:59 12/9/2017

ΓΕΕΘΑ

Δήμαρχος της Χαλκιδικής διέγραψε χρέη λόγω προεκλογικών υποσχέσεων

Δήμαρχος της Χαλκιδικής διέγραψε χρέη λόγω προεκλογικών υποσχέσεων

19:56 12/9/2017

Πάνω από 220.000 ευρώ ήταν η οικονομική ζημιά

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ανακοίνωσε 24ωρη απεργία

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ανακοίνωσε 24ωρη απεργία

19:12 12/9/2017

από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης

To Φεστιβάλ για τον ψηφιακό πολιτισμό re:publica στη Θεσσαλονίκη

To Φεστιβάλ για τον ψηφιακό πολιτισμό re:publica στη Θεσσαλονίκη

19:05 12/9/2017

στο Μουσείο Κινηματογράφου

Προειδοποιούν για έξαρση της ιλαράς στην Ελλάδα οι γιατροί

Προειδοποιούν για έξαρση της ιλαράς στην Ελλάδα οι γιατροί

18:47 12/9/2017

Οι συνέπειες του αντιεμβολιαστικού κινήματος

Αγνώριστος από τις πλαστικές ο Παλαιοκώστας

Αγνώριστος από τις πλαστικές ο Παλαιοκώστας

18:42 12/9/2017

ΕΛ.ΑΣ

Θεσσαλονίκη: Γιορτή Γειτονιάς στο πάρκο Κρήτης

Θεσσαλονίκη: Γιορτή Γειτονιάς στο πάρκο Κρήτης

18:33 12/9/2017

Πάρκο κι έλα!

Κλασικά Έπιπλα