ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Από τη 13η σύνταξη στο … 13ο επίδομα

Από τη 13η σύνταξη στο … 13ο επίδομα

20:02 10/10/2017

Όλα τα σενάρια για τη διάθεση του «υπερ-πλεονάσματος»

Προσλήψεις 525 ατόμων στα ΕΛΤΑ

Προσλήψεις 525 ατόμων στα ΕΛΤΑ

19:48 10/10/2017

ΑΣΕΠ

Διόδια ανάμεσα στα Διαβατά με το Ωραιόκαστρο! - Οι τιμές

Διόδια ανάμεσα στα Διαβατά με το Ωραιόκαστρο! - Οι τιμές

19:44 10/10/2017

Ξεκίνησαν οι εργασίες για την κατασκευή...

Αυτό είναι το νέο 5άστερο ξενοδοχείο της Χαλκιδικής

Αυτό είναι το νέο 5άστερο ξενοδοχείο της Χαλκιδικής

19:40 10/10/2017

ΦΩΤΟ

Ανάκληση παιδικού γιαουρτιού από τον ΕΦΕΤ

Ανάκληση παιδικού γιαουρτιού από τον ΕΦΕΤ

19:33 10/10/2017

Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων

Νόμος του κράτους η αλλαγή ταυτότητας φύλου από 15 ετών

Νόμος του κράτους η αλλαγή ταυτότητας φύλου από 15 ετών

19:28 10/10/2017

Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο

Πίνακες κατάταξης, απορριπτέων και προσληπτέου για τη θέση Διερμηνέα

Πίνακες κατάταξης, απορριπτέων και προσληπτέου για τη θέση Διερμηνέα

19:26 10/10/2017

σύναψη μίσθωσης έργου ενός (1) ατόμου

Στοιχεία εκτέλεσης προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2017

Στοιχεία εκτέλεσης προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2017

19:16 10/10/2017

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

Σύγκληση της οικονομικής επιτροπής του Δήμου Καλαμαριάς

Σύγκληση της οικονομικής επιτροπής του Δήμου Καλαμαριάς

18:50 10/10/2017

σε τακτική συνεδρίαση

Δίωξη σε βάρος του πρώην δημάρχου Καλαμαριάς Χριστόδουλου Οικονομίδη

Δίωξη σε βάρος του πρώην δημάρχου Καλαμαριάς Χριστόδουλου Οικονομίδη

18:45 10/10/2017

«νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες»

Κλασικά Έπιπλα