ΟΑΣΘ: Έρχονται 350 νέα λεωφορεία

28/1/2019 20:22    Προχωρά ο διαγωνισμός
Προχωρά το πλάνο υλοποίησης για την προμήθεια και συντήρηση 750 αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών ανατέθηκε σε Τεχνικό Σύμβουλο η προετοιμασία των Τευχών Δημοπράτησης και λοιπών στοιχείων της αίτησης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ. Ανάδοχος είναι ο Αρμένης Δημήτριος με ποσό 22.816 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 18.400 ευρώ).

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020. Μεγάλος στόχος είναι η διασφάλιση της χρηματοδότησης, της υλοποίησης και της ολοκλήρωσης του έργου της ανανέωσης στόλου αστικών λεωφορείων της Αττικής και της Θεσσαλονίκης με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Στη χρηματοδότηση θα συμμετάσχει και η ΕΤΕπ.

Όπως γίνεται αντιληπτό από την απόφαση η αίτηση χρηματοδότησης θα γίνει προς το τέλος της φετινής χρονιάς μιας και η διάρκεια της σύμβασης του Τεχνικού Συμβούλου ορίστηκε σε 9 μήνες. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως και εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν να προμηθευτούν αστικά λεωφορεία από το 2004, δηλαδή 15 και πλέον χρόνια και ο στόλος τους χαρακτηρίζεται γηρασμένος και σε πολλές περιπτώσεις ρυπογόνος.

Επιπλέον τα νέα λεωφορεία θα είναι ηλεκτροκίνητα, φυσικού αερίου και πετρελαιοκίνητα Euro VΙ (τύπου φυσαρμόνικα-δηλαδή με μεγάλο μήκος καμπίνας) και πρακτικά θα βελτιώσουν σημαντικά στην δραστική μείωση των αέριων ρύπων στις δύο πόλεις από τις αστικές συγκοινωνίες. Φορέας Υλοποίησης του έργου θα είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από τα 750 λεωφορεία, 400 προορίζονται για την Αθήνα τα οποία θα είναι: 170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου και 350 για τη Θεσσαλονίκη: 150 ηλεκτρικά, 150 φυσικού αερίου, 50 πετρελαίου.

Το κόστος του θα ανέρχεται σε περίπου 220εκατ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και θα περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την συντήρηση τους για διάστημα 15 ετών προκειμένου η γενική τους κατάσταση να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο. Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ενσωματώσει τις νέες υπηρεσίες τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


Νίκος Καραγιάννης


ypodomes
Επόμενο Προηγούμενο
 

Μυλόπουλος για Βενιζέλου: «Κύκλοι» υπονομεύουν το Μετρό Θεσσαλονίκης

Μυλόπουλος για Βενιζέλου: «Κύκλοι» υπονομεύουν το Μετρό Θεσσαλονίκης

15:19 28/9/2017

Σημαντικές καταγγελίες από τον πρόεδρο της Αττικό

Ανασχεδιασμός για τα δρομολόγια λεωφορείων ΟΑΣΘ

Ανασχεδιασμός για τα δρομολόγια λεωφορείων ΟΑΣΘ

15:15 28/9/2017

Παρεμβάσεις ΟΣΕΘ πριν τα Χριστούγεννα

Οι δράσεις του Προκοπειου πολυδύναμου εκκλησιαστικού κέντρου

Οι δράσεις του Προκοπειου πολυδύναμου εκκλησιαστικού κέντρου

15:11 28/9/2017

2017-2018

Επιτροπή της Ιεράς Συνόδου καταδικάζει το νομοσχέδιο για την ταυτότητα του φύλου

Επιτροπή της Ιεράς Συνόδου καταδικάζει το νομοσχέδιο για την ταυτότητα του φύλου

15:07 28/9/2017

Επιτροπή Βιοηθικής

Το ΟΧΙ της Μονής Ξηροποτάμου στην επίσκεψη Τσίπρα στο Άγιο Όρος

Το ΟΧΙ της Μονής Ξηροποτάμου στην επίσκεψη Τσίπρα στο Άγιο Όρος

15:04 28/9/2017

εγγραφο

Παγκόσμια Ναυτική Ημέρα

Παγκόσμια Ναυτική Ημέρα

14:56 28/9/2017

ΙΜΟ

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Λύσσας

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Λύσσας

14:55 28/9/2017

Από το 2007

Εορτή του Οσίου Χαρίτωνος του Ομολογητού

Εορτή του Οσίου Χαρίτωνος του Ομολογητού

14:53 28/9/2017

28 Σεπτεμβρίου

Πρόσληψη 9 ατόμων στη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Καβάλας

Πρόσληψη 9 ατόμων στη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Καβάλας

18:56 27/9/2017

"ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ"

Δύο αρχαιολόγους ζητά η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κιλκίς

Δύο αρχαιολόγους ζητά η Εφορεία Αρχαιοτήτων Κιλκίς

18:51 27/9/2017

με Σύμβαση Ορισμένου Χρόνου

Κλασικά Έπιπλα