Ο ΟΑΣΘ ένα βήμα πριν γίνει ΑΣΥΘ

4/2/2019 16:03    χρονιά μετάβασης
Το 2019 είναι η χρονιά της μετάβασης από τον ΟΑΣΘ στην ΑΣΥΘ, δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού- Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» σχετικά με τις εξελίξεις που έχουν δρομολογηθεί στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

«Είναι προφανές ότι περνάμε στο τελευταίο στάδιο της οριστικής μετάβασης από τον ΟΑΣΘ στην ΑΣΥΘ (Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης ΑΕ), που θα είναι ο φορέας, ο οποίος θα περιλαμβάνει και το μετρό. Σε αυτή την προοπτική έχει κινηθεί ήδη το υπουργείο και για την προμήθεια λεωφορείων και για την πρόσληψη νέου προσωπικού, όπως επίσης και για τη μεταφορά προσωπικού από την ΕΛΒΟ προς τον ΟΑΣΘ σήμερα και στην ΑΣΥΘ στη συνέχεια», επισήμανε ο κ. Παππάς, γνωστοποιώντας ότι «ήδη έχουν συγκροτηθεί δύο ομάδες από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών -η μία ομάδα για να φτιάξει το καταστατικό του νέου φορέα, η άλλη τον οργανισμό του. Και μάλιστα θα είναι σύνθεση με φορείς, όχι μόνο από τον ΟΑΣΘ, με περισσότερους παράγοντες, με περιφέρεια, με δήμους». 

«Δύο πράγματα έχουμε να κάνουμε. Το ένα είναι η εκκαθάριση και το άλλο είναι η μετάβαση του μεταφορικού έργου στην ΑΣΥΘ. Αυτό θα γίνει μέχρι το τέλος του 2019, δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Η εκκαθάριση βρίσκεται στη διαδικασία», προσέθεσε, σημειώνοντας ότι μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα αναλάβει και η ελεγκτική εταιρεία και «μέσα σε έξι μήνες το αργότερο αυτοί θα πρέπει να έχουν παραδώσει το πόρισμά τους», όμως «το πότε θα έχει τελειώσει η εκκαθάριση εξαρτάται από το αν θα έχουν γίνει ενστάσεις, καθώς μία εκκαθάριση θα προκαλέσει και δικαστικές παρεμβάσεις, επιλύσεις δικαστικές, δεν είναι εύκολο κι εδώ έχουμε μία ιστορία εκατοντάδων εκατομμυρίων».

Σε ό,τι αφορά την ποιότητα των προσφερόμενων σήμερα υπηρεσιών μεταφορικού έργου προς του πολίτες της Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ είπε πως «η συχνότητα των δρομολογίων έχει βελτιωθεί σημαντικά, δεν έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο που θέλαμε, αλλά αυτό θέλει το χρόνο του», ενώ «αυτό που μπορούμε να κάνουμε άμεσα είναι να βελτιώνουμε τον υπάρχοντα στόλο λεωφορείων, γιατί ήταν σε κακά χάλια». 

«Όταν αναλάβαμε, δεν ήταν απλά τα μόνο 245 λεωφορεία που είχαμε, είχαμε και ένα εύρος βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων -δηλαδή από τον Αύγουστο μέχρι και τον Δεκέμβριο- 102 εκατομμυρίων και ήδη έστειλε η εφορία άλλα 40 εκατομμύρια που χρωστάει η προηγούμενη διοίκηση [...] Η έγνοια μας δεν είναι μονάχα να ενισχύσουμε το στόλο και να βελτιώσουμε την καθημερινότητα, -έχει πολλές φορές δίκαιο ο πολίτης που διαμαρτύρεται, όταν δεν εξυπηρετείται», είπε ο κ. Παππάς, εξηγώντας ότι «και ο πολίτης πρέπει να ξέρει την πραγματική εικόνα, όταν ζητάει για την καθημερινότητά του να αλλάξει».
«Προχθές υπήρχε ένα δικαστήριο. Δεν είναι θέμα ότι δεν έχουν κατατεθεί χρόνια πριν 29 εκατ. ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων; Δεν είναι ένα θέμα; Δεν το άκουσα από τα μέσα ενημέρωσης και μου κάνει εντύπωση. Δεν είδα κάποιον να έλθει στο δικαστήριο, να δει για ποιον λόγο πήρε αναβολή η υπόθεση. Για ποιον λόγο πήρε αναβολή, τη δεύτερη αναβολή που πήρε; Σημαίνει κάτι, ότι εδώ υπάρχει μία διαδικασία, η οποία δεν θέλει να εμφανιστεί το παρελθόν του ΟΑΣΘ, για να καταλάβει και ο πολίτης περί τίνος πρόκειται. Το σήμερα εξαρτάται από το τι έχεις παραλάβει», ανέφερε.

Σε ό,τι αφορά τις προαναγγελθείσες από τον ίδιο προσλήψεις 250 οδηγών διευκρίνισε πως το αίτημα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Γνωστοποίησε, τέλος, ότι εντός των ημερών ξεκινά πρόγραμμα εκπαίδευσης όλων των εργαζομένων στον Οργανισμό. «Στον ΟΑΣΘ ήδη καθιερώνω έναν μόνιμο μηχανισμό εκπαίδευσης και επιμόρφωσης -βασικά εκπαίδευσης- γιατί εκτός από την απαξίωση του στόλου είχαμε και απαξίωση του ανθρώπινου δυναμικού και το μόνο που έχουμε σε πληθώρα είναι η υποαπασχόληση μέσα στον οργανισμό κι αυτό πρέπει επίσης να το διαχειριστούμε, χωρίς να δημιουργούμε ανεργία. Πώς θα γίνει αυτό; Όταν κάνεις τους εργαζόμενους να έχουν δεξιότητες αντίστοιχες με την εξελισσόμενη τεχνολογία και την οργάνωση. Αυτό καθιερώνω. Ήδη από την επόμενη εβδομάδα αρχίζουν τα σεμινάρια για την εκπαίδευση του προσωπικού, αρχικά για διοικητικά και οικονομία και μετά θα πάμε και στο τεχνικό, σε όλα τα επίπεδα, από τα κορυφαία στελέχη μας, μέχρι και τους ελεγκτές κομίστρου», διευκρίνισε.



Επόμενο Προηγούμενο
 

Σπάνια σκάφη του περασμένου αιώνα παρουσιάζονται 1η φορά στη Θεσσαλονίκη

Σπάνια σκάφη του περασμένου αιώνα παρουσιάζονται 1η φορά στη Θεσσαλονίκη

10:05 15/10/2017

στη Νέα Ραιδεστό

Σύλλογος Γονέων καταγγέλλει τα Jumbo για τη διαφήμιση με το γκέι ζευγάρι

Σύλλογος Γονέων καταγγέλλει τα Jumbo για τη διαφήμιση με το γκέι ζευγάρι

09:55 15/10/2017

ο Σύλλογος Ανεξάρτητων Γονέων και Κηδεμόνων Αττικής

Εργασίες συντήρησης στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης από Δευτέρα

Εργασίες συντήρησης στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης από Δευτέρα

09:53 15/10/2017

Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Τουλάχιστον 38 νεκροί από τις πυρκαγιές στην Καλιφόρνια

Τουλάχιστον 38 νεκροί από τις πυρκαγιές στην Καλιφόρνια

09:47 15/10/2017

Εκατοντάδες αγνοούμενοι

Ο Τσοχατζόπουλος διεκδικεί πάνω από 200.000 ευρώ από το Ελληνικό Δημόσιο

Ο Τσοχατζόπουλος διεκδικεί πάνω από 200.000 ευρώ από το Ελληνικό Δημόσιο

09:34 15/10/2017

Το δικαστήριο αποφάσισε τελικά να δώσει αναβολή

Ξεκινούν οι

Ξεκινούν οι "λοταρίες" της εφορίας

09:28 15/10/2017

Υπεγράφη η σχετική απόφαση - Δείτε τι προβλέπει

Πληρωμή 21 εκατ. ευρώ σε 241.439 δικαιούχους αγρότες - Τα ποσά

Πληρωμή 21 εκατ. ευρώ σε 241.439 δικαιούχους αγρότες - Τα ποσά

09:18 15/10/2017

ΟΠΕΚΕΠΕ

Διαγραφή οφειλών από την ΕΥΔΑΠ για ευπαθείς ομάδες

Διαγραφή οφειλών από την ΕΥΔΑΠ για ευπαθείς ομάδες

09:14 15/10/2017

οφειλές ύψους 565.000 ευρώ

Δολοφονία Ζαφειρόπουλου: Ψάχνουν τον «εγκέφαλο» που έδωσε την εντολή

Δολοφονία Ζαφειρόπουλου: Ψάχνουν τον «εγκέφαλο» που έδωσε την εντολή

09:13 15/10/2017

ποιος εκλεισε το μοιραίο ραντεβού;

Πότε θα λάβουν το Επίδομα Αλληλεγγύης Οκτωβρίου 250.000 δικαιούχοι

Πότε θα λάβουν το Επίδομα Αλληλεγγύης Οκτωβρίου 250.000 δικαιούχοι

09:10 15/10/2017

υπ. Εργασίας

Κλασικά Έπιπλα