Έρχονται το Καλοκαίρι τα πέντε πρώτα "σούπερ" τρένα

11/12/2019 17:50    ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Τέλη του καλοκαιριού έρχονται στην Ελλάδα από την Ιταλία τα πέντε πρώτα υπερσύγχρονα τρένα τύπου "ασημένιο βέλος" και θα ακολουθήσουν σε 1,5 χρόνο τα υβριδικά τρένα που αποτελούν ό,τι πιο νέο έχει να επιδείξει η τεχνολογία, όπως ανακοίνωσε σήμερα σύμφωνα με το ΑΠΕ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθηγητής, Φίλιππος Τσαλίδης, κάνοντας λόγο για "νέα εποχή στον ελληνικό σιδηρόδρομο".

Ο κ. Τσαλίδης ανακοίνωσε  μια σειρά από μεγάλες επενδύσεις "πολλών εκατομμυρίων" όπως ανέφερε, στον τομέα των νέων τεχνολογιών που θα συμβάλουν αποφασιστικά στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του Ελληνικού Σιδηροδρόμου ώστε να "φτάσει σύντομα στα Ευρωπαϊκά επίπεδα".

Μόνο για τις νέες τεχνολογίες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχεδιάζει να επενδύσει 50 εκατομμύρια ευρώ και μάλιστα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. 

Ειδικά για το νέο σύστημα ηλεκτρονικής κράτησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  όπου οι επιβάτες θα μπορούν να κλείνουν εισιτήρια και να προγραμματίζουν τα ταξίδια τους όπως στα αεροπλάνα, η εταιρεία θα επενδύσει πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ.

Παράλληλα σχεδιάζεται και μία νέα καινοτομία αυτή του "Ενιαίου Εισιτηρίου" όπου κάποιος θα μπορεί να ταξιδεύσει με το ίδιο εισιτήριο με τρένο, αεροπλάνο και πλοίο.

Ο κ. Τσαλίδης ανακοίνωσε ότι επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων θα γίνουν και για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των επισκευαστικών μονάδων της πρώην ΕΕΣΣΤΥ  που ενσωματώθηκε από χθες στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η αρχή θα γίνει από το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης όπου θα επισκευάζονται και θα συντηρούνται τα νέα τρένα που θα έλθουν από την Ιταλία και θα ακολουθήσει το εργοστάσιο της Αθήνας.

Ο κ. Τσαλίδης διαβεβαίωσε  ότι δεν θα θιγούν οι θέσεις εργασίας των εργαζομένων της  πρώην ΕΕΣΣΤΥ που θα πάψει και τυπικά να υπάρχει από την 1η Ιανουαρίου ενώ αντιθέτως προγραμματίζονται 400 προσλήψεις. Επίσης η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας "της νέας μεγάλης ΤΡΑΙΝΟΣΕ "θα συμπεριλάβει τώρα και τους εργαζόμενους της πρώην ΕΕΣΣΤΥ.

Ανοικτό το ενδιαφέρον και για δρομολόγια Μετρό -Τραμ

Ερωτηθείς αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ήθελε να μπει στο δίκτυο του Μετρό και του Τραμ, ο κ. Τσαλίδης απάντησε λακωνικά λέγοντας χαρακτηριστικά: "Μα εμείς έχουμε άδεια λειτουργίας για  αστικές  και υπεραστικές  συγκοινωνίες". 

Σε άλλη ερώτηση αν η εταιρεία θα ενδιαφέρονταν να πάρει το Μετρό και το Τραμ σε περίπτωση ιδιωτικοποίησης του ή να αναλάβει την λειτουργία του απάντησε ότι "αυτό είναι κάτι που θα το συναποφασίσουμε μαζί με την Ιταλική μητρική μας εταιρεία Trainitalia."

Ο κ. Τσαλίδης τόνισε ότι είναι όλα νόμιμα σχετικά με το μνημόνιο 15 έτους συνεργασίας της ΤΑΙΝΟΣΕ με τον Ελληνικό Δημόσιο για την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών που υπέγραψε στις 30 Νοεμβρίου με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή. Εξήγησε ότι η σχετική προκήρυξη είχε ανακοινωθεί από τον Οκτώβριο του 2018, όπως προβλέπει η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, και μέσα στον έναν χρόνο που μεσολάβησε δεν εκδήλωσε κανένας άλλος σχετικό ενδιαφέρον πλην της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πρόσθεσε δε ότι στο πλαίσιο αυτής της 15ετους Συμφωνίας η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δεσμευτεί να κάνει μια σειρά άπο σημαντικές επενδύσεις σε τροχαίο Υλικό, νέες τεχνολογίες κ.α.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι εκσυγχρονίζεται συνεχώς σε όλα τα επίπεδα το δρομολόγιο Αθήνα -Θεσσαλονίκη. Τώρα τις γιορτές θα μπουν δύο ακόμη δρομολόγια  υπέρ ταχείας με μια μόνο στάση στη Λάρισα ή το Λιανοκλάδι. Επίσης αναβαθμίζεται το WiFi όπου το επιτρέπει τη δίκτυο των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας - γιατί μεγάλο μέρος των περιοχών όπου διέρχεται το τρένο δεν καλύπτεται-. Ακόμη θα δημιουργηθεί μια εφαρμογή (app) για την εξυπηρέτηση των επιβατών αλλά και μια αίθουσα ειδικά για τους επιχειρηματίες που επιλέγουν το ταξίδι  με το τρένο στην οποία θα τους παρέχονται διάφορες ανέσεις για να εργάζονται παράλληλα. Η νέα γρήγορη γραμμή που καλύπτει τη διαδρομή σε λιγότερο από 4 ώρες είναι απολύτως επιτυχημένη είπε.

Για τον Προαστιακό της Αθήνας ο κ. Τσαλίδης εξήγησε ότι η υποδομή όπως είναι  σήμερα και ανήκει στον ΟΣΕ δεν επιτρέπει να δρομολογηθούν περισσότερα τρένα. Απέδωσε επίσης σε μια σειρά από τεχνικά προβλήματα - θέματα ασφαλείας κυρίως των σταθμών- που έχουν  να κάνουν με τον ΟΣΕ το γεγονός ότι δεν λειτουργούν τα ακυρωτικά μηχανήματα παρότι έχουν μπει εδώ και δύο χρόνια. "Εμείς πιέζουμε, είπε, εδώ και δύο χρόνια αλλά δεν έχει γίνει τίποτα.  Η ζημιά και για μας και για τον ΟΑΣΑ είναι μεγάλη αφού υπολογίζεται  πως μόνο το 5% των επιβατών χτυπάνε τα εισιτήρια".



Επόμενο Προηγούμενο
 

Ανακαλύφθηκε ο δεύτερος πιο μακρινός γαλαξίας στο Σύμπαν

Ανακαλύφθηκε ο δεύτερος πιο μακρινός γαλαξίας στο Σύμπαν

04:09 9/11/2017

Βρίσκεται σε απόσταση 12,8 δισ. ετών φωτός

Σοκ: Δασκάλα έβαλε 9χρονους μαθητές να χαστουκίζουν συμμαθητή τους

Σοκ: Δασκάλα έβαλε 9χρονους μαθητές να χαστουκίζουν συμμαθητή τους

04:02 9/11/2017

Στο 6ο δημοτικό Αλίμου

Παίρνει άδεια από τη φυλακή ο Κουφοντίνας!

Παίρνει άδεια από τη φυλακή ο Κουφοντίνας!

03:44 9/11/2017

Για πρώτη φορά από την ημέρα της προφυλάκισής του

Αυτός είναι ο δολοφόνος της Δώρας Ζέμπερη [εικόνες]

Αυτός είναι ο δολοφόνος της Δώρας Ζέμπερη [εικόνες]

03:28 9/11/2017

ΓΙΑ ΜΟΛΙΣ 25 ΕΥΡΩ

Μητρόπολη Καλαμαριάς: Προβολή Βίντεο

Μητρόπολη Καλαμαριάς: Προβολή Βίντεο "Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος"

03:24 9/11/2017

στο ΠΡΟΚΟΠΕΙΟ

Γονείς και παιδιά δωρεάν στους αρχαιολογικούς χώρους μέχρι τις 13 Νοεμβρίου

Γονείς και παιδιά δωρεάν στους αρχαιολογικούς χώρους μέχρι τις 13 Νοεμβρίου

03:17 9/11/2017

για την Προβολή του Έργου της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας

Ο καιρός σήμερα στην Καλαμαριά

Ο καιρός σήμερα στην Καλαμαριά

03:13 9/11/2017

9 Νοεμβρίου

Διεθνής Ημέρα κατά του Φασισμού και του Αντισημιτισμού

Διεθνής Ημέρα κατά του Φασισμού και του Αντισημιτισμού

03:06 9/11/2017

International Day Against Fascism and Antisemitism

Εορτή του Αγίου Νεκταρίου

Εορτή του Αγίου Νεκταρίου

03:04 9/11/2017

9 Νοεμβρίου

 Σε δίκη Μαρινάκης και άλλοι 27 για τα «στημένα» στο ποδόσφαιρο!

Σε δίκη Μαρινάκης και άλλοι 27 για τα «στημένα» στο ποδόσφαιρο!

05:14 8/11/2017

Συμβούλιο Εφετών Αθηνών

Κλασικά Έπιπλα