Εγκρίθηκε η εκχώρηση 25 δρομολογίων του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ

9/1/2020 18:23    ΟΣΕΘ
Η ανακοίνωση του ΟΣΕΘ:

"Με την έγκριση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου σύμβασης που θα υπογραφεί από τον ΟΣΕΘ και την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης (και τον ΟΑΣΘ ως εκ τρίτου συμβαλλόμενο) μετά τις τελικές βελτιωτικές παρεμβάσεις, με στόχο και σκοπό να προχωρήσει απρόσκοπτα η παροχή ποιοτικού και οικονομικού έργου αστικής και περιαστικής συγκοινωνίας στην ΠΕ Θεσσαλονίκης ολοκληρώθηκε η σημερινή κρίσιμη σημερινή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ).

Η σύμβαση θα περιλαμβάνει την εκχώρηση εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου σε είκοσι πέντε (25) επιπλέον γραμμές του ΟΑΣΘ. Οι γραμμές αυτές είναι κρίσιμες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης, ενώ σ’ αυτές περιλαμβάνονται διαδρομές μεγάλων αποστάσεων, οι οποίες μέχρι σήμερα πραγματοποιούνται με καταπονημένα οχήματα του ΟΑΣΘ, γραμμές απαιτήσεων πυκνών και σταθερών συχνοτήτων διέλευσης και ανάγκης ποιοτικού έργου.

Η κάθετη πτωτική τάση στην προσφορά αστικής συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης σε πλήθος γραμμών από τον ΟΑΣΘ τα τελευταία χρόνια και ο εμφανής κίνδυνος κατάρρευσης της παροχής αστικής συγκοινωνίας, οδήγησε στο τραπέζι και σε κοινή συμφωνία τους φορείς μαζί με τον ΟΑΣΘ. Με συστηματική δουλειά της νέας διοίκησης σε συνεργασία με τους συγκοινωνιολόγους του Οργανισμού, ο ΟΣΕΘ «έτρεξε» τις ενέργειες που απαιτούνται ώστε σε λίγο καιρό το επιβατικό κοινό να εξυπηρετείται από εκατόν είκοσι (120) νέα λεωφορεία της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. (σε σύμπραξη με τις ΚΤΕΛ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ Ν. ΣΕΡΡΩΝ Α.Ε., ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ Α.Ε. και ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΚΙΛΚΙΣ Α.Ε.), σε μια σύμβαση που θα έχει διάρκεια δύο χρόνια.

Ήδη από τον Μάιο του 2019, οι προηγούμενες διοικήσεις των φορέων είχαν προχωρήσει σε παραχώρηση (6) γραμμών και πάλι από τον ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ, έργο που λειτουργεί κανονικά και απρόσκοπτα.

Το έργο θα ελέγχεται απόλυτα από ιδιώτη Ανεξάρτητο Ελεγκτή, σύμφωνα με τα ισχύοντα πλαίσια, θα πιστοποιείται, θα επικυρώνεται και θα καταβάλλεται από τον ΟΣΕΘ ο οποίος σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών. κ. Κώστα Αχ. Καραμανλή ανέλαβε την υλοποίηση αυτού του σπουδαίου και αναγκαίου εγχειρήματος. Κομβικό σημείο και στόχο της σύμβασης αποτελεί ο όρος ότι δεν θα προκληθεί καμία βλάβη (ούτε μισθολογική, ούτε οργανική, ούτε απώλειες θέσεων εργασίας ούτε οποιαδήποτε άλλη δυσμενής μεταβολή) του εργασιακού καθεστώτος των εργαζομένων του ΟΑΣΘ.

Τόσο ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Γιάννης Καλογερούδης όσο και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Γιάννης Τόσκας ανέφεραν στο σημερινό Δ.Σ. την αναγκαιότητα υλοποίησης της σύμβασης ως πρώτο βήμα εξομάλυνσης των προβλημάτων μετακίνησης των πολιτών, ενώ επισήμαναν ιδιαίτερα τους όρους της εφαρμογής εποπτείας του έργου μέσω της τηλεματικής, όπως ακριβώς εφαρμόζεται μέχρι σήμερα για τον ΟΑΣΘ, της τοποθέτησης μηχανών συλλογής κομίστρου, της χρήσης των εγκαταστάσεων, της διαδικασίας επιβολής τυχόν κυρώσεων. Ο κ. Καλογερούδης και ο κ. Τόσκας έδωσαν έμφαση στην παροχή ποιοτικού έργου και στην εξυπηρέτηση όλων των πληθυσμιακών ομάδων, όπως και των ΑμεΑ και εμποδιζόμενων ατόμων από τα νέα σύγχρονα οχήματα αστικού τύπου των ΚΤΕΛ, καθώς πρόκειται για ένα νέο και μεγάλο έργο που αποτελεί το 1/3 του έργου που εκτελεί σήμερα ο ΟΑΣΘ! Σημειώνεται ότι σχεδόν 12 εκ. οχηματοχιλιόμετρα το χρόνο θα εκτελεσθούν από τα ΚΤΕΛ μέσω της σύμβασης, που υπολογίζεται πως θα αρχίσει να υλοποιείται στα τέλη του Φεβρουαρίου 2020.

Από τη συμφωνία προκύπτει σημαντικό όφελος για τους πολίτες και το επιβατικό κοινό. Αφενός, καθώς τα δρομολόγια θα εκτελούνται από σύγχρονα, ασφαλή και άνετα οχήματα, κατάλληλα σχεδιασμένα για τα συγκεκριμένα δρομολόγια αλλά και τις χιλιομετρικές αποστάσεις, ενώ το εισιτήριο θα παραμείνει στην τιμή που είναι σήμερα, δηλαδή στο 1 ευρώ με τις όποιες εκπτώσεις και τη δυνατότητα προμήθειας καρτών απεριορίστων διαδρομών να ισχύουν.

Όφελος, όμως, θα προκύψει και για το επιβατικό κοινό εκτός των συγκεκριμένων περιοχών, καθώς με την ανάθεση του έργου στα ΚΤΕΛ ο ΟΑΣΘ θα εξοικονομήσει περί 65-70 οχήματα καθώς και οδηγούς, που θα είναι στην ευχέρεια του Οργανισμού να εντάξει στο λοιπό πρόγραμμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Τέλος, ωφελημένο από τη συμφωνία θα είναι και το δημόσιο, καθώς το ύψος του ποσού που θα καταβάλλεται στα ΚΤΕΛ είναι μικρότερο από ό,τι μέχρι τώρα κόστιζε στον ΟΑΣΘ να εκτελεί το συγκεκριμένο έργο".



Επόμενο Προηγούμενο
 

Την Θεσσαλονίκη επισκέπτεται για 2 μέρες ο Θεοδωράκης

Την Θεσσαλονίκη επισκέπτεται για 2 μέρες ο Θεοδωράκης

01:49 12/9/2017

Αναλυτικά το πρόγραμμα του

Ορατός ο κίνδυνος για αποσύρσεις φαρμάκων από τα νοσοκομεία

Ορατός ο κίνδυνος για αποσύρσεις φαρμάκων από τα νοσοκομεία

01:45 12/9/2017

Κρυμμένο rebate στο... rebate, απειλεί τη νοσοκομειακή αγορά

ΙΣΑ: Το σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας καταρρέει πριν ακόμα ξεκινήσει

ΙΣΑ: Το σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας καταρρέει πριν ακόμα ξεκινήσει

01:42 12/9/2017

Ιατρικός Σύλλογος Αθηνων

Τουρκικές παραβιάσεις: Οι Τούρκοι

Τουρκικές παραβιάσεις: Οι Τούρκοι "ζεσταίνουν" το κλίμα στο Αιγαίο

01:37 12/9/2017

Η ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ

Καμμένος απο ΔΕΘ: Οι Ένοπλες Δυνάμεις ήταν και θα είναι πάντα δίπλα στον πολίτη

Καμμένος απο ΔΕΘ: Οι Ένοπλες Δυνάμεις ήταν και θα είναι πάντα δίπλα στον πολίτη

01:35 12/9/2017

ΦΩΤΟ

Και αέριο και ρεύμα «όλα σε ένα»

Και αέριο και ρεύμα «όλα σε ένα»

01:32 12/9/2017

Τα σχέδια της εταιρείας Αερίου Θεσσαλίας-Θεσσαλονίκης...

Ποιοι δικαιούνται φοιτητικό επίδομα 1.000 ευρώ

Ποιοι δικαιούνται φοιτητικό επίδομα 1.000 ευρώ

01:29 12/9/2017

Οι όροι, ιο προϋποθέσεις και η διαδικασία

Πόσο κοστίζει η σχολική λίστα

Πόσο κοστίζει η σχολική λίστα

01:27 12/9/2017

ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΝΑΛΩΤΕΣ

Το βάρος του νερού από τον τυφώνα Χάρβεϊ έκαμψε τον φλοιό της Γης!

Το βάρος του νερού από τον τυφώνα Χάρβεϊ έκαμψε τον φλοιό της Γης!

01:25 12/9/2017

Χιούστον

Αφαίρεση της «Γαλάζιας Σημαίας» από 19 ελληνικές ακτές

Αφαίρεση της «Γαλάζιας Σημαίας» από 19 ελληνικές ακτές

01:22 12/9/2017

δειτε απο ποιες

Κλασικά Έπιπλα