Δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ

8/10/2018 14:16    υφυπουργός Υποδομών
«Προφανώς και δεν πρόκειται να κάνουμε καμία ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ, εμείς ήμασταν που τον κρατικοποιήσαμε» δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο FM 104,9» σχετικά με τις αντιδράσεις των εργαζομένων του Οργανισμού σε διάταξη που προβλέπει τη δυνατότητα εκχώρησης μέρους του συγκοινωνιακού έργου στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

«Λέμε ότι το εξωαστικό συγκοινωνιακό έργο καλό θα ήταν να το κάνει το ΚΤΕΛ, όπως εν πολλοίς το έκανε. Αν δεν δέχεται το ΚΤΕΛ -που θα δεχθεί- να υπεισέλθουν άλλα ΚΤΕΛ ή οι δήμοι που θα θέλουν να κάνουν το μεταφορικό έργο» εξήγησε ο κ.Μαυραγάνης και για τις απεργίες των εργαζομένων σχολίασε: «Δεν υπήρχε καν ούτε υποψία μίας διαφοράς. Αυτό γεννήθηκε ως μία ιδέα σε κάποιους από τους εργαζομένους, οι οποίοι διατηρούν κάποια συνδικαλιστικά οφίκια ακόμα, έχοντας την άποψη ότι έτσι ενδεχομένως να πιέσουν την κυβέρνηση να μην προχωρήσει στην εκκαθάριση του αμαρτωλού ΟΑΣΘ. Όμως, ο αμαρτωλός ΟΑΣΘ θα εκκαθαριστεί, θα περάσει στον ΟΣΕΘ και την ΑΣΥΘ».

«Οι θέσεις των εργαζομένων», διαβεβαίωσε ο υφυπουργός, «είναι εξασφαλισμένες πλήρως, εμείς τις εξασφαλίσαμε τις θέσεις αυτές». «Προχωρά η διαδικασία εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, επειδή όμως προχωρά με κάποια βήματα, τα οποία έχουν ως εμπόδια μερικές δικαστικές κινήσεις που κάνουν οι παλιοί μέτοχοι, για να διασώσουν ό,τι μπορούν από τις δικές τους βλέψεις του παρελθόντος, γι' αυτόν τον λόγο προβλέψαμε στη διάταξη ότι μπορεί από τώρα ο ΟΑΣΘ να μεταβιβάζει προς την ΑΣΥΘ ορισμένα κομμάτια από το έργο, το οποίο κάνει ο ΟΑΣΘ. Θυμίζω ότι τόσο η ΑΣΥΘ που γεννιέται όσο και ο ΟΣΕΘ που επίσης γεννιέται είναι κρατικοί φορείς, δια νόμου. Άρα λοιπόν αυτό το οποίο θα γίνει εν τέλει με την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, αρχίζει να γίνεται τώρα τμηματικά, δηλαδή να μεταφέρονται κομμάτια του ΟΑΣΘ προς την ΑΣΥΘ και τον ΟΣΕΘ, διά της τροπολογίας που ψηφίσαμε ήδη», διευκρίνισε.

«Λέμε όμως επίσης -και εκεί πιάστηκαν για να κάνουν τον μεγάλο αγώνα κάποιοι - ότι μπορούν πράγματι στον ΟΑΣΘ, στην ΑΣΥΘ στον ΟΣΕΘ, σε όλους τους κρατικούς φορείς που ιδρύσαμε να συνεργάζονται με τα ΚΤΕΛ για τις εξωαστικές περιοχές. Όλος ο νομός Θεσσαλονίκης , για να διαχειριστεί πλήρως το μεταφορικό του έργο θα πρέπει να μη γίνονται αλληλοεπικαλύψεις των δρομολογίων, δηλαδή να μην πηγαίνει το ίδιο λεωφορείο σε περιοχή που έχει πάει ήδη το προηγούμενο λεωφορείο και [...] λέμε ότι θα πρέπει οι εξωαστικές περιοχές, το εξωαστικό πεδίο να διαχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο από το αστικό πεδίο και όλα αυτά να συντίθενται με επάλληλες γραμμές, δηλαδή το ένα με ανταπόκριση του άλλου λεωφορείου», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς σχετικά με την εφαρμογή κοινού ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ διευκρίνισε: «Είμαστε στη διαβούλευση και θέλουμε οπωσδήποτε να συνδέσουμε τις δύο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας μεταξύ τους, για να μπορέσει ουσιαστικά να υπάρχει η ίδια διαχείριση του μεταφορικού έργου και εξυπηρέτηση των συνανθρώπων και από τη μία πόλη και από την άλλη χωρίς αλλαγή εισιτηρίου, γιατί το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι έτσι δομημένο, ώστε να είναι συμβατό με όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς».

Σχετικά με τη στελέχωση των οργανισμών αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σημείωσε: «Και ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ -εν τω μέλλοντι ΑΣΥΘ και ΟΣΕΘ- έχουν κενές οργανικές θέσεις. Η αναμόρφωση του οργανογράμματος της ΑΣΥΘ και του ΟΣΕΘ θα μας δώσει και τις τελικές κενές θέσεις που έχουμε Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα τις γνωρίζουμε, έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία που χρειαζόμαστε για την έγκριση από το υπουργείο Ανασυγκρότησης των προσλήψεων».

*Τη συνέντευξη πήρε ο Κώστας Παπαδάκης



Επόμενο Προηγούμενο
 

Εθνική τραγωδία: Θρήνος και οργή για τους 15 νεκρούς

Εθνική τραγωδία: Θρήνος και οργή για τους 15 νεκρούς

11:27 16/11/2017

6 οι αγνοούμενοι

Ακατάλληλα και νοθευμένα χιλιάδες τρόφιμα στην ελληνική αγορά

Ακατάλληλα και νοθευμένα χιλιάδες τρόφιμα στην ελληνική αγορά

13:07 14/11/2017

Έρευνα ΠΑΚΟΕ

Τέσσερα μαθήματα από φέτος στις απολυτήριες εξετάσεις της Γ λυκείου

Τέσσερα μαθήματα από φέτος στις απολυτήριες εξετάσεις της Γ λυκείου

11:49 14/11/2017

Από την τρέχουσα σχολική χρονιά

Καλαμαριά - Στοιχεία εκτέλεσης προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2017 (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ)

Καλαμαριά - Στοιχεία εκτέλεσης προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2017 (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ)

11:42 14/11/2017

Δημοτικός Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής και Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων

Καλαμαριά - Νέος διαγωνισμός για το αναψυκτήριο της Νέας Κρήνης

Καλαμαριά - Νέος διαγωνισμός για το αναψυκτήριο της Νέας Κρήνης

11:10 14/11/2017

ΕΠΑΝΑΔΙΑΚΗΡΥΞΗ πρόχειρου ανοικτού πλειοδοτικού διαγωνισμού

Εκρήξεις ηφαιστείων έπαιξαν κεντρικό ρόλο στην πτώση μεγάλης δυναστείας;

Εκρήξεις ηφαιστείων έπαιξαν κεντρικό ρόλο στην πτώση μεγάλης δυναστείας;

10:07 14/11/2017

Αυτό υποστηρίζουν Αμερικανοί και Ελβετοί επιστήμονες

Διαγωνισμός για 8.600 μόνιμους εργαζόμενους στην καθαριότητα!

Διαγωνισμός για 8.600 μόνιμους εργαζόμενους στην καθαριότητα!

09:22 14/11/2017

Ο μεγαλύτερος διαγωνισμός την εποχή των Μνημονίων

Υποχώρηση: Δεν αυξάνεται το όριο ταχύτητας στα 150 χλμ. την ώρα

Υποχώρηση: Δεν αυξάνεται το όριο ταχύτητας στα 150 χλμ. την ώρα

09:03 14/11/2017

ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΑ 130

Οι νέοι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ για μόνιμες θέσεις εργασίας

Οι νέοι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ για μόνιμες θέσεις εργασίας

08:58 14/11/2017

σε ΕΥΔΑΠ, ΕΛΤΑ και ΟΑΕΔ

Διάγγελμα Τσίπρα: Μοιράζει χριστουγεννιάτικο «μποναμά» 1,4 δισ. ευρώ

Διάγγελμα Τσίπρα: Μοιράζει χριστουγεννιάτικο «μποναμά» 1,4 δισ. ευρώ

07:53 14/11/2017

video

Κλασικά Έπιπλα